; C H A P T E R 9

49 7 1
                                    

( Sooyoung POV )

Nervous . . Aku nak message Minho tapi takut . Kalau dia benci aku ? (@´_`@) Huh. .

--------------------------------------------
To : Minho

Aku pindah Japan .
Mian  . .
╮(╯▽╰)╭ 
- Me

--------------------------------------------
Harap² Minho jawab . Baik aku ajak Appa pergi beli
baju namja untuk aku .

" appa , jom cari baju untuk Soohyun , "

" Soohyun ? sapa tu ? "

" Appa lupa ke ? Soohyun tu Sooyoung versi lelaki "

" ah . . mian² "

( Shopping Mall )

Tengah aku jalan ngan appa , aku nampak seseorang yang aku kenal dari jauh . Minho ! Apa nak buat ?

" Appa ! Tu Minho ! Kalau Minho tanya Sooyoung mana , cakap Sooyoung kat Japan , "

" Ok² no problem ! Soohyun pergi sembunyi lam toilet , "

Aku pergi sembunyi dalam toilet . Lepas 5 minit aku keluar . Minho dah takda . Appa mana ? Aku pun cari appa . " What the , " Appa tengah beli ice-cream ngan Minho -..- . Setahu aku , Minho tak makan ice-cream sebab nak jaga abs . Baiknya dia . Sanggup makan ice-cream untuk appa :) .Aku beranikan diri jumpa Minho .

" Annyeonghaseyo . Kau ni mesti Minho ? " aku pura² tak kenal dia . Dia tengok aku semacam je .  " Yes . Kau ni Sooyoung ke ? " sekali lagi -_- Orang fikir aku Sooyoung .

" Aniya . . ni anak buah ahjussi . Soohyun namanya , " wah ! aku terharu sebab appa ikut cakap aku . Rasanya cam nak nangis . Ingat appa lupa apa yang aku bagitahu dia .

" Ohh . . saya minta diri dulu . Gomawo sebab belanja ice-cream  ni ahjussi , " Minho beredar . Aku gembira . Tiba² appa berubah . " Susah betul nak tipu orang . Dah jom cari baju , " appa nih . .

( Skip )

Aku baring di atas Sofa di ruang tamu  .  Banyak juga baju aku beli . Susah juga nak hidup dalam penipuan ni . Aku naik nak susun pakaian aku . Ahh  . . Aku sebenarnya ada banyak baju ala² namja . Kan aku ni boyish girl (?) apa²
je lah . . Oh ya . Appa beli phone baru juga tadi . Phone tu akan aku guna sementara aku jadi Soohyun ni . Takkan nak guna phone Sooyoung je .

( Skip Again -..- )

Finally . . Hari persekolahan tiba . Aku pakai baju seragam sekolah namja . Tak selesa langsung -_- Huh . . Aku turun bawah nak mkan sarapan . Appa ngan omma tengah makan . Aku duduk di sebelah omma dan makan sarapan yang dimasak omma
tadi .

Selesai makan , uncle aku yang datang semalam hantar aku pergi sekolah . Sebaik aku memasuki kawasan sekolah , semua orang tengok aku semacam .

" Sooyoung ke tu ? "

" Sapa tu ? "

" Kenapa Sooyoung pakai baju seragam namja ? "

Aku abaikan mereka . Pengetua cakap , kalau dah datang sekolah , jumpa dia . Aku jumpa lah dia .

( Kelas 5A2 )

" Baiklah semua , kelas ini ada pelajar baru , " kata pengetua . Pengetua memberi isyarat kepada aku untuk memperkenalkan diri .

" Annyeonghaseyo ! Choi Soohyun imnida ! " aku memperkenalkan diriku dengan happy . Saja nak jadi lain dari Sooyoung .

" Sooyoung pindah ke Japan buat sementara . Dalam 3-4 bulan dia balik . Soohyun , kamu duduk dekat tempat Sooyoung . And , bila Sooyoung balik , Soohyun balik juga ,  "

( Skip ╮(╯▽╰)╭ )

Tengah cikgu mengajar , Minho menegur aku . Aku pun toleh belakang . " nae ? " aku nenyoal Minho . " kenapa Sooyoung pergi Japan ? Dia . . Benci aku eh ? " aku sekadar tersenyum . Nampak sangat dia masih sayangkan aku .  " Ani . . Omma n appa dia suruh . Supaya dia dapat hidup berdikari sementara , "

" Oh . . " Minho nampak macam lega . Aku kembali menumpu perhatian kepada pelajaran .

Kring !!!

Loceng yang menandakan waktu rehat . Aku keluar dari kelas . Tiba² lengan ku ditarik. O M G . Jessica . Takkan dia suka aku kot ? Baru seminggu jadi namja dah alami macam²  .

" Oppa ~ jom makan sama² " ajak Jessica manja . Aku perlahan - lahan mengangguk . Tapi aku ada plan . Of course lah . This is Soohyun .

( Kantin )

Jessica asyik menyuap aku . Geli ~ " Oppa ~ Sooyoung tu bestfriend Jessica tau , " amboi ! Berani kau tipu . Ingat aku tak tahu kau asyik kacau Sooyoung ? " Jjinja ? Baguslah tu , " aku menepuk kepala Jessica ( ? )

" Oppa ~ kita couple nak ? "

Goshhhh ! Nak buat apa ? Ottoke ?! Ahhhh ! It's okay . Aku namja , not yeoja . Memang namja 100% .

" Okay " aku cakap okay supaya aku boleh kacau dia . Hahaahahah . Balas dendam namanya . Jessica memeluk ku erat .

--

[ jgn pelik dengan hubungan Soohyun ngan Jessica . Soohyun namja . So no prob nak kapel ngan jess . Keh ? Takut korang marah
(╥_╥) btw.. i marah ╯︿╰ bcoz 300++ baca pi vote 30++ je .. kalau keadaan berterusan , i xnak apdet. K ? promote lah yerr (╥_╥)]

I'm A Boy ?!Where stories live. Discover now