Sen Benim Soyadımsın

125 7 0
                                    

merhaba ilk hikaye yazisim..

ben mira, 15 yasindayim ve murat boz delisyim.. en sevdigim murat boz sarkisi "sen benim soyadimsin". sevdigim renk mavi.. neyse basliyim..

bir aksam sonrasi abimle turkiyeye gitme karari aldik. ucagimiz sabah kalkiyordu. hazirliklar tamam idi ve abimle ben ucaga binmistik. bindik ve ben oyle sabirsizdimki.. murat boz u bulup ona sıkıca sarilmak istiyordum, zaten gidisim bunun icin idi. ucak indi ve istanbul, taksim meydanina geldik. clublarda gezip tozduktan sonra clubdan cikmadan once bir erkek vardi.. sanki murat boz dan daha yakisikliydi.. oyle bi bakti yuzume ve ben ise ona..

kendi kendime demistim

acaba yanina mi gitsem? goz mu kirpsam..

beni tanimiyordu ki bile.. murat bozumu aldatmis olurdum hahah:).

neyse.. club dan cikdik bir hotele gidioruz.. baya luks bir hotele. gittik yattik kalktik ve abim sabah kalktigimda oda da yok idi.. nerde olabilir diye dusundum ama hic bir fikrim yok idi. kapi ya vuruldu ben acdim ve abim mis

abim : mira mira!

ben: efendim abi (bu arada abimin adi burak)

burak : gel bak sana ne gostericegim..

neyse abim beni hotelin alt katina goturdu ve ne goreyim.. murat boz un ertesi gun istanbulda konseri varmis ve ondan oncesi imza dagtiyormus. benim yuzumde guller acdi.. oyle mutluydumki anlatamam..

ertesi gun idi ve ben hazirlanmaya baslamistim..

abim : kime susleniyorsun fistik

ben : kime olucak muratima onu ben....

herneyse cosmuyim..

aksam oldu ve ben abimle konsere gidiorduk.. ordaydik cok kisi vardi. milyonlarca kisi.. ben en ondeydim v.i.p. lerden dim :) murat boz sarkilarini soylemisti.. ozledim den tut.. sen benim soyadimsina kadar.. takin konser bitiyordu ve ben bu harika adamdan ayrilamazdim.. napip nedip murati ele gecirmem lazimdi..

nasil mi ele geciricem ?! eger begendiyseniz devami siddet ve aksiyona varicak.. iyi okumalar arkadaslar :) vote ve yorumlarinizi bekliyorum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Benim SoyadımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin