Przeszłość

31 2 0
                                    

1 raz mu wybaczyłam,bo myślałam że zrobił to tylko pod wpływem  alkocholu ale teraz?Ja sie pytam co to kurwa było?Szybkim krokiem wyszłam ze studia i wsiadlam do mojego samochodu i skierowalam se prosto do domu.Mam w dupie jak ten dupek wróci niech sobie sam radzi.Nie pozwole sobie sie znowu zakochać.
*memories*
- też cie kocham cie Jess
- wkońcu! O jezu nie wiesz jak mi ulżyło że wkońcu to powiedziałaś.Już naprawde działałaś mi na nerwy.Nie musze sie już wiecej z tobą użerać naiwna idiotko.Chłopaki słyszeliście? Wygrałem zakład wiec Tom oddajesz mi swoje BMW.-chłoapk sie śmiał po czym na mnie spojrzał
W środku moje serce rozpadlo sie na miliion kawałków ale wiedziałam jak sobie radzić mama trenowała mn jak reagować w takich sytuacjach.
- Ja niewierze jaki ty jesteś głupi!Hahahah! Dowiedziałam sie o zakladzie już po  2 tyg  ale chcialam cie pomeczyć.Człowieku jestem mega seksowną modelką a ty ? TY jesteś zwykłym Zerem? Chyba musiałabym paść na głowe żeby s w tobie zakochać.Słyszysz Tom twoje szczeście nie musisz nic oddawać!-obróciłam ze śmiechem odgarniając włosy.
Uff okej  teraz moge sobie iść.Nie wierze że to zrobił.Jak można sie tak zachować?!Ja oddałam mu swoje a on je złamał na pół.Wziełam oddech i złożyłam sobie samej przysięge*
*koniec wspomnienia*
No właśnie umiałam udawać nawet w takich sytuacjach wiec dam rade i teraz.Mogę zgruwać pustą idiotke lub podłą suke ale nad tym sie jeszcze zastanowie...
O jezu! Zapomniałam że za 1 h mam spotkanie z matką.Musze sie jakos ogarnąć.Poprawiłam makijaż i wybrłam jakąś sukienke która mam nadzieje jej sie spodoba.
*spotkanie *
-Witaj Alison
-Cześć mamo
-Oglądałam wasz wywiad i uważam że dobrze sie spisaliście ale następnym razem nałóż na siebie no nie wiem coś bardziej jak teraz okej skarbie?
-Dobrze mamo,coś jeszcze czy przyszłam tu tylko słuvhać wywodów na temat mojego ubioru?
-Alison Thompson!Nie mów tak do mnie,przecież wiesz jak ważnu jest twój wizerunek.Oczywiście że nie tylko po to sie spotykamy ale to nie znaczy że nie moge ci zwrócić uwagi.
-okej dobra powiedz już to co chcesz
-Wiec tak:Jutro sesja do Vouge pamietaj żeby nie jeść za dużo żeby brzuch ci sie nie wydął i idź dziś na trening do Ptricka.

Złudna PerekcjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz