Sreća

17 0 0
                                    

Ovaj dan mi je bio i previše dobar.

Nešto tu ne štima.
Osećam.

Da ti ukratko prepričam.:)

Posle onolike sreće za porukom,jednostavno nisam ponovo zaspala.Prevrtala sam se,ali nisam uspela da zaspim ponovo.Ne znam,osećala sam se lepo.

Misli su buhtale.

Osećaji mešali.

Bilo je vreme da krenem.
Imala sam,i imam svakakvih pitanja.

Da li je neko meni poznat?

Da li je neko iz škole?

Da li muško ili žensko?

Da li?

To je samo od nekih.

Putem sam poskakivala jer nisam mogla normalno da hodam kao i svi.Jer osećala sam se srećno.

Dugo je prošlo od mog iskrenog osmeha.

Od iskrene sreće.

Plašim se.

Previše je dobro da bi bilo istinito.

Koliko sam samo problema imala u ovih par meseci.

Najgore je ta što roditelji i sestra ne pričaju sa mnom.

Teško je,jako.

Bojim se,čak i previše.

Jedino tebe imam.Ti si mi sve.Roditelj,prijatelj,i zaštitnik mojih tajni.

Spakovala sam ga u ranac i izašla iz autobusa.Krenula sam lagano ka školi.Spustila sam glavu gledajući u svoje cipele.

Ne gledajući kuda idem sudarila sam se sa nekim i završila sam na zadnjici.Usput mi je i iz ranca sve ispalo.

Ne primećujući ko me je udario počela sam da psujem i kupim sve po podu,a taj ko me je udario je se sageo pokupio mi knjige koje su se rasule po podu i samo otrčao.Naravno..

Kasnila sam na prvi sat nekih 10minuta,ali nije me bilo briga.

Krenula sam ka školi lagano.Udisala svež vazduh,dok još mogu.

I eto me,ispred vrata od kabineta za hemiju.Lagano kucam i ulazim uz isprku za kašnjenje.Sedam na moje mesto vadim knjige tražeći dnevnik.Preturila sam celu torbu tražeći ga.Jednom rečju uzalud.
Trnci su počeli po telu i obrazi zacrveneli od nervoze jer imala sam dva objašnjenja ili je ostao na zemlji gde ga bilo ko može naći i pročitati ili ga je uzeo dečko dok mi je kupio knjige.

Kupim sve u torbu i istrčavam bez objašnjena profesoru.Trčala sam iz sve snage na mesto gde sam pala u nadi da ću ga tamo pronaći.Za nekih pet minuta sam stigla i

   "Imala sam šta da vidim"










To je to hahaha.Posle dužeg vremena sam se vratila,ne znam sta da kažem.Hvala na čitanjuu.

10.5.2018

Dnevnik Where stories live. Discover now