12.

47 14 6
                                    

Θυμάστε ένα από τα πολλά επεισόδια στους πιγκουίνους της Μαδαγασκάρης, όπου όλα τα ζώα του Central Park έτρεχαν για να ξεφύγουν από κάτι τόσο κακό και τρομαχτικό και στο πέρασμα τους ταρακούνησαν τα πάντα; Έριχναν τραπέζια, διέλυαν καταστήματα, κατέστρεφαν δημόσια περιουσία...

Τα θυμάστε όλα αυτά;

Ελπίζω ναι.

Γιατί είναι ο μόνος τρόπος να σας εξηγήσω τι συμβαίνει στο στομάχι μου αυτή τη στιγμή.

Και η κατάσταση επιδεινώνεται, όπως ακριβώς και ο καιρός.

Σοβαρά, είναι σίγουρη πως άκουσα ένα μπουκπουνητό.

Λέτε κάποια υπερφυσική δύναμη να με θέλει τόσο πολύ, που ζηλεύει και το δείχνει κατ' αυτό τον τρόπο, ή σχεδόν μεγάλη φαντασία που δε λέει να φύγει και όταν ο Chris-πρώην με φιλάει, ενώ έχουμε και οι δύο νην;

Αλλά ας μην ξεφεύγω.

Η φάση πάει από το κακό στο χειρότερο, όταν ο... ο μαλακάς -ναι, και σε τέτοιες φάσεις μαλακάς είναι, μην κοιτάτε που και οι δύο προσπαθούμε να καταπίνει τη γλώσσα του άλλου- πιέζει την ήδη ορθωμένη στύση του πάνω από την περιοχή μου, λίγο πιο κάτω από το στομάχι μου.

Ρε φίλε, αφού το έχεις τεράστιο, κούνα τον κώλο σου είκοσι ποντους πιο πίσω...

Είμαι ευγνώμων για τον κεραυνό που μου ήρθε κατακούτελα -που λέει ο λόγος- και με έκανε να ξυπνήσω.

Γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη, αν και ήθελα κι άλλο.

Θέλω να με αγγίξει..

《Chris, σταμάτα》ψέλλισα, νιώθοντας την ανάσα του στο λαιμό μου.

《Γιατί; Δε θες;》χωρίς να περιμένει απάντηση, έφερε το πρόσωπό μου μπροστά στο δικό μου και με φίλησε πάλι.

《Σταμάτα το》επέμεινα, αποφεύγοντας το.

《Γιατί; Το θες. Κι εγώ το θέλω》

《Λάθος καταλαβαίνεις, Chris. Είμαι με άλλον, επειδή θέλω να είμαι με άλλον》

《Εγώ είμαι με εκείνη για να δεις πως είναι να σε αντικαταστούν. Και ξέρω πως κι εσύ κάνεις το ίδιο》

《Έχεις αρχίσει να με τρομάζεις. Σε παρακαλώ, άσε τα χέρια μου.》

《Γιατί σε τρομάζω;》ζήτησε να μάθει, όταν με άφησε.

《Λες πράγματα που είναι καθαρά και μόνο δημιούργημα φαντασίας. Έχεις γίνει τόσο οξύθυμος, απειλητικός, βγάζεις τόσο μίσος. Μοιάζεις με ψυχοπαθή.》του εξήγησα και με κοίταξε σοκαρισμένος.

Only With HimWhere stories live. Discover now