{10} Dylan, Robert, Romeo si Julieta

1.1K 51 1
                                    

  Nu imi vine sa cred, e Dylan! O doamne e Dylan!

   -Micuta Ale, nu imi vine sa cred!

  -Exact eu, care alta, dar mai nou Alex.

-Bine, Alex! Acum dute in banca ta.

-Sunt deja pe drum. Spun mergand spre banca mea.

-Aceeasi Alexandra ca acum 5 ani.

-Si acrlasi Dylan de acum 5 ani. Spun asezanduma in banca lui Marsel deoarece el statea in banca de langa geam.

-Si sa incepem ora cum se cuvine eu sunt Dylan Devonport si sunt noul vostru profesor de fotografie. Sa nu aud glume de genul "Domnul D.,, sau alte chesti din astea. Eu sun Dylan, si ata pentru voi.

  -Si Dylan de unde o cunosti pisi. Spun Marsel aratand cu capul spre mine.

  Razbunare,dulce razbunare. Acum e randul lui Marsel safie calca pe picior.

  -Au. Se vaita el rapid.

  -Domnule Rossellini, nu cred ca e treaba dumneavoastra de unde o cunosc eu pe Alexandra. Dar daca tot vrei sa afli ai putea sa o intrebi pe ea, cand va veti intalni pentru a va  fave tema.

  -Tema? Ce tema? Intreb eu.

  -Tema clasei pentru Marti. O sa fiti echipe de cate doi adica colegii de banca. Tema consta la o poza cu coecipierul la unul din voi acasa.

Nu pot sa cred ca sunt in echipa cu tampitul din stanga mea. Trebuia sa ma pun eu in coltul perfect dar in banca V.I.P-ului. Orce clasa are coltul perfect coltul de la geam acolo nu te vede profu daca vorbesti sau daca copiezi la teste.

-Ai auzit, pisi? Duminica la mine acasa.

-Si de ce nu vi tu la mine. Tu sti unde stau deja.

-Tocmai, tu nu sti unde stau si ar trebuii sa te interesezi. Si ar mai trebuii sa te simti flatata pentru ca eu nu am mai adus fete acasa.

-Aha. Spun dand-umi ochii peste cap.

 

***In masina/ora 18:30***

Sunt in masina mea cu Sof, Iz si Seb care ma rugat sa il duc acasa pentru ca ar trebuii sa mearga singur. Iar acum bietul Seb e prins pe bancheta din spate a masinii mele cu nebuna de Sofia care palavrageste intruna ca Tob o sa mearga la ea acasa.

  -Stai, toti am uitat ceva! Tresarii Iz care sta pe scaunul din dreapta.Defapt, am uitat tot ce a facut Alexandra astazi. Ai infruntat-o pe Anna si infrant-o.

-Si lai pus pe jar pe capitanul echipei de ruibi. Continua Sof.

-Si esti in ecipa cu casa-nova. Spune Seb parca suparat.

-Iar eu am auzit ca esti o actrita foarte buna asa ca tremuie sa mergi la auditiile pentru piesa ce pe 1 noiembie. Spune Iz.

-Ce piesa se joaca? Intreb.

-Rome si Julieta. Si eu dau auditie. Raspunde Sof.

-Si eu spune. Completeaza Seb.

-Iz tu de ce nu dai? Ma gasesc intreband.

-Eu... eu am track. Spune jucanduse cu mainile. Putem, va rog, sa nu mai vorbim despre mine?

-Cum vrei tu. Spun.

-Alex chiar ar trebuii sa participi la auditi.

-Bine, bine! O sa particip. Dar o fac doar de dragul vostru.

-Yeei in sfarsit locul Annei va fi luat.

-Cum adica "in sfarsit,,.

-Pai Anna esre cea mai buna actrita din scoala, continua Iz.

Împreună (Povestea unei fete I) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum