YENİ EV''İM''

18 2 0
                                    

Ne yalan söyleyeyim ev bir muhteşem.Kadın çok iyi biri ve çok açım.O kadar şey yaşadım aç olmam gayet normal.Ama yinede ilk önce evi gezeceğim😽Odamı merak ediyorum ne yapayım.Odamın resmini görebilirsiniz ekte var.Çok güzel değil mi?Kendimi yatağa bırakıverdim.O kadar yumuşak ki.Kendimi tutamayarak çok güzel diye bağırdım.Kadında gülümseyerek"beğeneceğini biliyordum." dedi.Hemen yüzümü ekşittim çabuk yumuşayabileceğimi düşünmesini istemiyordum.Biraz sonra acıkıp acıkmadığımı sordu.Biraz dedim hala soğukkanlılığımı korumaya çalışıyordum ve koruyordum da.Beni mutfağa götürdü ve yemek olarak ne istediğimi sordu.Bende düşünürmüş gibi yapıp pizza istediğimi söyledim.İçecek olarak ne istediğimi sordu.Bende yine düşünürmüş gibi yapıp fanta istediğimi söyledim.Bu iş hoşuma gitmeye başlamıştı.Kadın demiyeceğim artık teyze diyeceğim.Teyze yemeği önüme koyduğunda hemen daldım.Affiyet olsun diyerek kendine bir tabak meyve salatası koydu ve masaya oturdu.Merak ederek ona neden pizza yemediğini sordum.Doktorun ona yasakladığını söyledi.Peki diyerek yemeğimi yemeye devam ettim.Yemeğim bittiğinde saatin kaç olduğunu sordum.8:00 olduğunu söyledi.Bende yemek için teşekkür ederek odama çekilip çekilmeyeceğini sordum.Tabi ki diyerek yemeği beğenip beğenmediğimi sordu.Çok güzel olduğunu söyledim.Sonrada koşarak odama çıktım.Bu arada soğukkanlılığımın bozulduğunu hepiniz anlamışsınızdır.Ne yapayım daha fazla dayanamadım.Çok tatlı bir teyze yarın ismini sorarım.Çünkü hala ismini öğrenemedim.Bu arada çantamı göreniniz oldu mu?Nerede olduğunu bir türlü bulamıyorum da.Derslere merakımdan değil telefon için.O telefon benim hayatımın bir parçası onu bulamazsam hayat bağım kopar.Pardon buradaymış.Sizde endişelendiniz öyle değil mi?Ama bir an gerçekten öldüğümü sandım.Bunu yaşamışsınızdır eminim ki yaşayanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır.Neyse siz anladınız.Ama bu telefonun şarzı bitmiş bunun şarkını nasıl bulacağım ben.Hiç arayamayacağım yani uğraşamam.Teyze içeriden beni çağırıyor.Süt içip içmeyeceğimi soruyor.Bende bebek olmadığımı ve içmeyeceğimi söyledim.Aromalı olduğunu söyledi.Ne aromalı olduğunu sordum.Çikolatalı olduğunu söyledi.Bende hemen geliyorum dedim.Sonra aşağı inerek sütümü aldım ve televizyonun karşısına geçtim en sevdiğim dizi olan babacandır vardı.Sütümü içe içe dizimi izlemeye başladım...

BEN BUYUM İŞTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin