Gigi Pov:
Înainte de a pleca , m-am gândit să îi scriu lui Zayn o scrisoare. Nu mi se parea corect sa il las asa. Chiar dacă trebuia să îi spun toate astea față în față totusi am decis că nu sunt în stare de astă şi îi voi lăsa o scrisoare!
Zayn Pov:
M-am trezit şi mi-am făcut cafeaua apoi am ieşit pe balcon să admir răsăritul soarelui. După vreo 2 ore în care mi-am făcut duş , rutina de dimineață , am mâncat şi m-am îmbrăcat m-am gândit să plec până la supermarket. Am decis să merg pe jos pentru a face puțină miscare. Când am ieşit din casă am trecut pe lângă cutia poştală care era în fața casei. Aveam o factură , încă o factură şi un plic negru care nu avea nimic scris pe el. Nu ştiu ce era. Nu aveam unde să le pun aşa că le-am luat şi m-am întors înapoi în casă , le-am aruncat pe patul din dormitor şi apoi am plecat spre supermarket. Am ajuns la supermarket , era închis , super. Îndreptându-mă încet spre casă , cu ochii in telefon am dat peste cineva. Nu pot să cred , era chiar el... Nu îl mai văzusem de foarte mult timp , era puțin schimbat , avea părul mai scurt dar pare că rămăsese acelaşi .
Zayn: Salut , ce faci frate?
Harry: Heii Zayn , acum mă îndreptam către casă , trebuie să mă pregătesc pentru deseară. Tu cum mai eşti , nu te-am mai văzut de mult.
Zayn: Sunt foarte bine , îmi este doar de voi.
Harry: ooo , şi nouă ne este dor de tine!
Zayn: Mă bucur să aud asta. Ce va avea loc deseară?
Harry: Aaa , păi o petrecere la unul dintre localurile mele preferate... va fi multă lume acolo. Vrei să vi?
Zayn: Desigur.
Harry: Bun , de vedem deseară!
Zayn: Pa , îmi pare bine că te-am văzut azi!
Harry: Şi mie!
După asta am mers acasă , m-am pus să mă uit la televizor în sufragerie şi am adormit pe canapea. M-am trezit pe la 8 seara , eram foarte odihnit. Am făcut un duş iar apoi am deschis dulapul pentru a alege cu ce să mă îmbrac. Nu aveam nici o idee... Până la urmă m-am decis să îmi iau un tricou negru cu o gogoaşa pe el , nişte blugi negri şi nişte cizme negre... Îmi place culoarea asta foarte mult... Dupa vreo 30 de minute după ce m-am aranjat şi eram gata l-am sunat pe Harry să îi spun că sunt în drum spre petrecere.
***după 2 ore***
Am ajuns de mult la petrecere , m-am întâlnit cu Harry şi marea surpriză a fost că am dat şi peste Niall , Louis şi Liam. M-am bucurat foarte mult să îi revăd. După vreo câteva shot-uri de vodkă Harry s-a ridicat şi s-a îndreptat spre dj spunându-i ceva la ureche apoi dintr-o dată s-a oprit muzica. Îl vedeam pe Harry , mort de beat cum începe să vorbească!
Harry: Bună seara toată lumea , în această seară ştiți bine că , ca în fiecare sâmbătă seara are loc o petrecere la care particip eu , Louis , Liam şi Niall . Ne distrăm toți alături de voi . Astăzi , m-am întâlnit din întâmplare cu cineva , o persoană foarte specială pe care am invitat-o să ni se alăture astăzi seară. Acela este Zayn Malik. Până acum , seara a fost perfectă , am stat toți 5 împreună că în vremurile trecutului şi am depănat amintiri. Dar , din moment ce suntem toți împreună în această seară , aş vrea să vă invit pe sccenă pentru ca cânta ceva. De dragul vremurilor bune.
După acest discurs emoționant al lui Harry toți au urcat pe scenă , şi-au luat câte un microfon şi au început să cânte.
Zayn Pov:
Am cântat până dimineată , a fost perfect. M-am simțit aşa de bine cântând din nou alături de ei. Fiind din nou "One Direction" , a fost super. După multe ore de distracție s-a făcut aproape dimineață , eram mort , mi se făcuse rău de la prea multă vodka şi eram şi foarte obosit. După ce mi-am luat rămas bun mulțumindu-le pentru tot , am luat un taxi până acasă. Deabea am nimerit uşa , am ajuns cu bine în dormitor şi fără să mă mai schimb sau ceva m-am trântit în pat şi am adormit instantaneu.
***Dimineață***
M-am trezit , normal , încă eram foarte obosit , era deja 5 după amiaza şi mă durea capul foarte tare. Mi-am făcut un duş , m-am spălat pe dinți , mi-am schimat hainele iar apoi mi-am făcut o cafea. Am stat în linişte în bucătărie să îmi beau cafeaua gândindu-mă la seara trecută , chiar a fost super. După ce mi-am mai revenit am hotărât să fac puțin curat în casă. Din moment ce stăteam singur trebuia să mă ocup singur de toate astea. Am început cu bucătăria , apoi baia , apoi coridorul , apoi camera de oaspeți , apoi sufrageria şi până la urmă am ajuns la ultima cameră care era dormitorul. Am aruncat un ochi prin cameră să văd cam ce am de făcut şi am observat în pat 3 plicuri , 2 albe care cu siguranță erau facturi şi incă unul negru care nu am idee ce era. Le-am luat de pe pat apoi m-am aşezat pe scaun deschizând primul plic alb , era de la curent . Ok , îl punem deoparte. Apoi cel de-al doilea alb , era de la firma de gaz , ok , îl punem şi pe ăsta deoparte....
A mai rămas cel negru , nu aveam idee ce ar putea fi acolo. Îmi era puțin frică să îl deschid. După ce l-am analizat puțin pe dinafară am observat că nu scria absolut nimic pe el. Sau stai , într-un colt , scris foarte micuț erau inițialele "G.H." .... Oare , era ce cred eu că era? Nu se poate. L-am deschis în dată. Era o scrisoare , după ce am citit-o am rămas surprins , nu pot să cred aşa ceva. Asta trebuie să fi fost o farsă , oare de aceea era ea aşa? Nu mai înțeleg nimic.SPER SĂ VĂ PLACĂ ACEST CAPITOL , VĂ ROG SĂ ÎMI IERTAȚI GREŞELILE GRAMATICALE . DEABEA ÎN URMĂTORUL CAPITOL VEȚI AFLA SECRETUL LUI GIGI , SAU MAI BINE ZIS . CE SCRIE ÎN SCRISOARE. VĂ IUBESC
X.O.X.O
CITEȘTI
Are you there , Vodka? It's me , Zayn!
AcakSincer , nu ştiu cum aş putea descrie această carte! Am observat că mai toate cărțiile de pe wattpad sunt din perspectiva unei fete aşa că , chiar dacă şi eu sunt fată am încercat să scriu această carte din perspectiva unui băiat!Sper doar să vă buc...