NELER OLUYOR

13 2 0
                                    

Ne dedim ben inanmıyorum kabul ettim.Şimdide hırs yüzünden başım dertte.Şunu kesinlikle öğrenmeliyim ki asla ama asla duygularınla hareket etme yoksa sonucu çok kötü oluyor.Çünkü bunu bizzat yaşadım.Sizde yaşadıklarımı biliyorsunuz.Onun için başta hataya düşmeyin.Teyze arabaya binmemi bekliyor.Teyzeye vazgeçtim dedim.İyi peki dedi böyle diyeceğini hiç tahmin etmemiştim.Arabadan inerek bana sarıldı bende ona sarıldım.Annem dışında daha önce birini bu kadar çok sevmemiştim ama bir anda dedi ki(biz beraber yaşayamayız.Eğer başka bir liseye gitmeyi kabul etseydin o zaman beraber yaşardık bunu sende çok iyi biliyorsun.)Böyle dediği için bir daha Melek teyzeyi hiç affetmedim ve onunla yaşayamamamın sebebini de hiç öğrenemedim.Şuanda lise 2.sınıftayım.Derslerimde çok başarılı bir kızım İngilizcedeki başarımdan dolayı burada burslu okuyorum.Ekteki benim resmim.Arada şarkıcılık yaparak harçlığımı çıkartıyorum.Okulun şarkı kulübündeyim ama meslek olarak mimarlığı okuyorum.Kitap yazıyorum hep yazıyorum ve basım evlerine gönderdiğim kitaplar hep nazik bir mektupla geri çevriliyor ama ben yine de yazıyorum yazıyorum.İşte gelişmeler bunlar yeni bir gelişme olduğunda aktarırım emin olun.Bu arada hala yetim olduğumu söylemiş miydim?

BEN BUYUM İŞTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin