Erkekler konusunda çok şansız biriyle karşı karşıyasınız.. Hayatım boyunca hep doğru insani bulmak istedim.. Çok aradım olmuyor zorlamanın anlamı yok aslında bazen kaderinize boyun eğmek gerekir..Aşk dedikleri şeyin insanin hayatına sadece bir kere çıktığına inanırım.. Bende bir kez yaşadım..
Gözlerinin içinde kaybolup, gülüşün de koskoca okyanusu kucakladığınızı hissettiğiniz o muhteşem duygudan bahsediyorum.. Herkese gore ask nedir bilemem bana göre ask sadece düşmektir.. Kucakladığınız okyanusun sizi içine çekip uzaktan boğuluşunu izlediğinizi düşünün.. Tam da böyle bir çaresizlikten bahsediyorum… Sesinizi kimseye duyuramadığınız hatta onun bile kayıtsız kalmasına tahammül ettiğiniz o müthiş çaresizlik.. Birde bunu izlersiniz..
Şimdi size kendi düşüşümün hikâyesini anlatmak istiyorum.. Canlanan anıların izlerinden değil kabuk bağlamaya başlayan bi yarayı yeniden kaldırmak bunları yazmak …
Yazmak.. Elinizden başka bir şey gelmiyorsa en güzeli bu.. Kalemin biter de sen hala duygularını tam anlamıyla anlatamadığını düşünürsün yazarsın da yazarsın kalem değişir, acın değişmez.. Herkes güçlüdür bi sen güçsüzsündür!! Bunu hissettirirler bide.. Sanki sen böyle olmayı çok istiyor muşsun gibi….
Sen!! Aşk bir kez yaşanır ?? .. Kaybetmekte senin aptallığındı!! Okumaya cesaretin var mi ??