BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
HEY SEN!
ARKANA YASLAN VE RAHATLA.
ZİHNİNDEKİ HAYAL SİNEMASINI AÇ VE ONLARI İZLE.Başlangıç tarihini yaz lütfen (;
Medyadaki videoya göz atmalısınız. Benim için yeri asla doldurulamayacak ve bir daha gelmeyecek baba gibi sevdiğim değerli insan Kemal Sunal. Rabbim mekanını cennet eylesin.♥️Bölüm Şarkısı
Kırık Gitar - Gözlerime çizdim seni
Model - Pembe mezarlıkYalova depremi.
Yedi yıl önce üç katlı evimizi domino taşı misali düzenli bir harabeye çeviren, onca yıl sonra bile kabusum olmaya devam eden, geceleri beni uyutmayan felaket.
Henüz sevmelere doyamadan vedalaştığım, yokluğu içimi üşüten, özlemi sıtma tutturan kaybım var benim. Öyle bir kayıp ki, bir çocuğun ömrü hayatında yaşayabileceği en büyük kalp sızısıydı. Kaybım kim mi?
Babam!
En sevdiği türkü Gesi Bağları idi. Kalınca sesiyle sessizce mırıldanır dururdu. Gamzeli gülüşü, şefkatli bakışları, ne iş olursa olsun ayırt etmeden çalıştığı için nasırlı elleri vardı.
Canım babam güven ve huzur kokardı. Kavgayı ve kalp kırmayı hiç sevmez, sakin, merhametli ve iyi kalpli bir adamdı. (Hikayedeki babamızı Kemal Sunal olarak hayal ettim ben.)
Bizimle çok erken vedalaştı. O hep yaptığı helalleşme hakkını bile kullanamamıştı.
O gece kızıl bir gökyüzü vardı Yalova akşamının üzerinde. İlk defa gördüğüm kızıl gökyüzünü göstermiştim. "Anne bak! Ne güzel."
Yalnızca on yaşında bir kız çocuğuydum o zamanlar. Ailecek mutlu bir akşam yemeği yemiştik. O gece son kez sarılmış, son kez öpmüş ve son kez aynı havayı solumuştuk...
Yemekten sonra babam odama gelmiş, içine doğmuş gibi, uyumadan önce sımsıkı sarılmıştı. "Babasının bir tanesi, hep dik dur, kimseye asla boyun eğme, yalan söyleme. Ömrün boyunca yanında olmayacak insanları gönlüne misafir etme." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOYU MAVi
Teen FictionBu hikayenin ilk 58 bölümü ücretli olarak dreame uygulamasına yüklenmiştir. Okumak isteyenleri oraya beklerim.💙 Bu arada anlaşma olduğu için o 58 bölüm burada yayınlanmayacak hikayenin devamını atacağım sadece. İnsanları zar gibi sağa sola sallayıp...