》part 6《

39 1 0
                                    

Elmegyek. Vagyis én nem, csak a telefonom a szüleim kezébe. Annyit megengedtek, hogy most idefirkantom ezt a részt, 'oszt' adjam nekik a telót, mert 'túl sokat telefonozok'. Mit csináltam az elmulandó egy hétben? Tableteztem! Az nem telefonozás 😂😂. Jó. Ez nem volt vicces. Szóvaaaaaal el kell, hogy köszönjek. Gábor itt ül mellettem és bökdös ezt mondogatva : Répaaaa! Gyereee a parkbaaa!
Érett 14 éves? Egy picit sem.
Dávidtól nem köszönök el, hiszen ott a tabletem 😼😏
Szóvaaal kb. két hétre : Helaaa minden Földlakónak, Marslakónak meg miegymásnak! De azért hoztam nektek részt. Jó olvasást!

- Jó - hajtottam fejemet vállára. Ő a hátamat simogatta miközben én az egyik kezemmel hajával játszadoztam.

- Ali - suttogta egy kis idő után.

- Hmm? - néztem szemébe. Azokba a gyönyörű barna szemekbe.

- Van valami... Amit szeretnék veled megosztani, hiszen a barátnőm vagy. Megígéred, hogy nem leszel mérges?

- Majd meglátom.

- Jó. Akkor. Alishon. Nekem van barátnőm, de veled megcsaltam - ekkor egy pillanat alatt végigrepült a szemem előtt az, hogy ki lehetett a barátnője. Végig repültek még az eddigi közös pillanataink is. Eltört a mécses, de nem teljesen. Cam szeret engem. Viszont megcsalt egy lányt. Ki tudja mennyi barátnője volt eddig? Lehet engem is megcsal majd.

- Cameron. Te. Te hogy lehetsz ilyen szívtelen? Legalább szakítottál volna vele, aztán jönnél össze velem! Ki volt az a lány? - pattantam ki az öléből.

- Nem hiszem, hogy is ismernéd. Ebby Marshall a neve - a név hallatán könny fakadt a szemembe és elszaladtam. Kiabált utánam, de nem fordultam meg.

Ebby Marshallt megcsalta velem. Két éve, mikor még az előző sulimba jártam, Ebby Marshall volt az osztálytársam. Legjobb barátnők voltunk. Aztán ő elköltözött.

Előhalásztam a telefonomat és Ebbyt hívtam.

- Halló? Itt Ebby Marshall.

- Ebby. Alishon vagyok.

- Alishon?! Mi a baj?

- Pasi problem. Hol laksz?

- Ide akarsz jönni? Ilyen hamar? Reménytelen.

- Itt lakok a városban.

- Sunnier utca 3. ház.

- Ott leszek - nyomtam ki.

Egyenesen Ebbyhez szaladtam. Megálltam a háznál és kopogtam. Rögtön kinyílt és Ebby karjaiba borultam.

- Ki a fiú? Megölöm! - mondta engem szorongatva.

- Először is. Ígérd meg, hogy barátnők maradunk! - bontakoztam ki karjai közül.

- Ígérem.

- Cameron Dallas...

- Mi?!

- A parkban voltunk és bevallotta, hogy megcsalt téged velem. Esküszöm, nem tudtam! A szomszédom - térdeltem le a földre és pityeregtem tovább.

- Semmi baj. Nem te vagy a hibás, hanem az a tahó - kezdtek folyni neki is a könnyei. A telefonom ezerrel rezgett a zsebemben - Mi van a telóddal?! Vibrátornak készül?

- Nem, csak gondolom Cameron ír. Megnézem miket ír ez a barom.

Cambæ
Ali!!!
Írj!
Mi a baj?
Tudtam, hogy megharagszol...
Alishon! Én nem akartam!
Aliiii!

- Na? Mit írt?

- Olyanokat, hogy 'Mi a baj?'. Még is valyon mi? Chh - nevettem keserűen.

- Úr Isten! Várj, írok neki.

- Jó.

Ebby Marshall

- Jó - mormogta rég látott barátnőm.

Me
Gratulálok Cameron Dallas!

CukiDallas
Mi?!

Me
Ne játszad a hülyét Dallas. Megcsaltál a legjobb barátnőmmel :/

CukiDallas
Nem akartam! Csak... Csak érzek felé ágazódnak az érzéseim. Feléd pedig már nem annyira.

Me
Vele is ezt fogod tenni.

CukiDallas
Nem!

Me
Ja, aztán a nagy Cameron Dallas megáll egy lánynál? Aki iránt tényleg érez valamit? Aha. Ezt pedig elhiszem. Csak nem úgy, mint amikor velem jártál. Azt hittem tényleg szeretsz. De most mondom. Ha bármit teszel Alishonnal, akkor velem gyűlik meg a bajod meg Joshsal.

CukiDallas
Én tényleg sajnálom... Én tényleg érzek iránta valamit. Valamit ami... Ami ismeretlen érzés számomra.

Me
Viszlát Dallas

CukiDallas becenevét a következőre állítottad : Dallas

A saját becenevedet a következőre állítottad : Mars

- Ez is meg van - mutattam neki a telefonomat.

*****

Elmaradt a parkba menetel a bátyussal. Viszont a szüleim itt nyaggatnak, hogy adjam már oda a telefont. Hát akkor hela két hétre!

xoxo Réka...

Time For You [C.D.]Where stories live. Discover now