ARKANDA BİRİ VAR

134 4 4
                                    

Tamam beni hala bulmaması aramadığı anlamına gelmezdi.Odanın içinde telefonun çalmasını bekledim ,bekledim .sonunda dayanamayıp küçük beyimizin evine gittim . Ortalık beklediğim gibi sessizdi garaj kapısına yeni atılan boyayı görünce sırıttım .Acaba çok kızmışmıydı ,camda gördüğüm manzarayla kendime küfür yağdırdım bir kızla seviştiğine göre mutluydu . evin yanındakı kilitli şalteri görünce sırıttım acaba karanlığı sevecekmiydi "dene ve gör kesi" diye mırıldandı iç sesim .deneyelim ve görelim .Şalterin kapağını erittip renkli kabloları ortaya çıkardım elimi kablolara yaklaştırıp keskin yanık kokusunu umursamamaya çalıştım ve bamm elektirik çatırdayarak söndü . İçerde haraketlenme başlayınca dayanamadım ve kıkırdamaya başladım . Dış kapı gürültüyle açldı nefesimi tutup karanlığa sindim . Birkaç dakika sonra oğlan homurdanarak şalterin yanına gitti eserimi görünce gözleri kocaman açıldı ve etrafa bakındı " Seni bulursam kafanı yolacağım sürtük "diye tısladı . Arkasına dönünce sinirden köpürmeye başlamıştım . İstemeden elimden bir ateş sırtına fırladı aniden kenara çekilmeseydi canı fena halde yanacaktı . Beni görünce nefes kesen gözleri alev saçmaya başladı .Saniyeler içinde üzerime atıldı kolumdan tuttuğu gibi evin arka yolunda sürükledi .Aman allahım bu yol ormana açılıyordu ." Bırak beni " diye bağırdım ama bu sadece daha çok sinirlenmesini sağlamıştı " Seninle işim bittiğinde ölmek isteyeceksin" bu iğrenç sözler miğdeme kötü şeyler yapıyordu. " Hayvan gibi sürükleme be" diye ciyakladım. evden baya uzaklaşınca durdu ve beni yere fırlattı . Homurdanarak ayağa kalktım "Bana ne yabacaksın?" diye sordum. sinirle soludu "senin derdin ne kızım " diye bağırdı . " yard-"sözümü kesti" yardımı unut artık" diye kükredi "sana yardım etmeyeceğim siktiğimin hatalarını yapmadan önce düşünseydin bunları." elinden yıldırım gibi bişeyi fırlatıp hemen yanıma attı . Yüksek ses yüzünden irkildim "Bana yardım etmelisin 145265 KM yi eliboş dönmek için gelmedim " Benimi takip mi ettin ahh . Nedense hiç şaşırmadım ucube sürtük " tüm vicudum öfke ve üzüntüyle titredi .Biranda tüm vicudumdan alevler yükselmeye başladı canım acımıyordu sadece yuşuyordum . Beni öyle görünce yüzü yumşadı " Neden yardım istediğini anladım galiba ." dedi sırıtarak." onları kontrol edemiyorum " dedim kısık bir sesle " sana yardım ederim ama bir şartala " dedi sinsice " neymiş o ?" sırıttı " iş birliği"

ARKANDA BİRİ VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin