Intr-o simplă zi de 27 martie 2016 o fata pe nume Andreea s-a îndrăgostit de un băiat.
Andreea era in clasa a6-a si Alexandru era in clasa a7-a.
Andreea si-a dat seama ca era îndrăgostită de Alexandru atunci când el a inceput sa facă anumite ore împreună!
După câteva zile, Andreea i-a cerut numărul lui Alexandru unei prietene foarte bune a lui,dar ea spunea încontinuu ca nu il avea.
După ore Andreea si-a luat lucrurile si a plecat. Afara era microbuzul in care se urcase Alexandru pentru a pleca acasa.
Andreea nu îsi putea lua gândul de la prima ei iubire!
Ea îsi făcuse curaj si era foarte hotărâtă sa il caute pe facebook si sa îi dea un simplu mesaj!
Când Andreea ajunse acasa,îsi lasă ghiozdanul si îsi aruncase haina de pe ea luând telefonul in mâna si a intrat pe pagina ei de socializare.
Avea un mesaj...
Era de la Alexandru...
Ea bucuroasă i-a răspuns instantaneu la mesaj.
Au vorbit o zi întrega încontinuu!!!
Andreea nu avea curajul sa îi spună ca il place foarte mult :
Alexandru i-a trimis numărul lui din greseală(intenționat).
Alexandru : Scuze,era pentru altcineva
Andreea : Oricum vroiam sa iti cer numărul,dar nu aveam curaj...😅
Andreea i-a dat numărul băiatului si au continuat să vorbească....
Alexandru a prospus sa joace adevar sau provocare
După câteva provocări....Alexandru a intrebat-o pe Andreea daca il place măcar putin..., Andreea socata de întrebarea primită, a răspuns :
-Îmi place foarte mult de tine! Dar nu stiam cum sa ti-o spun!😔
- Si mie îmi place foarte mult de tine!❤❤
Andreea auzind asta s-a facut rosie in obraji si tremura toata de fericire! Era in al nouălea cer !! Se simțea împlinită ca băiatul de care s-a îndrăgostit o place!
Era vineri seara...Andreea nu a încetat in a vorbi cu Alexandru...s-au cunoscut mai bine,au vorbit de pre anumite lucruri,etc,etc
Se făcuse târziu:
Andreea : As vorbi cu tine non-stop dar este trecut de miezul nopții iar maine am niste treabă,vreau sa ai grija de tine pana Luni când o sa te revăd dinou!❤❤
Alexandru: Nu este nici o problema,chiar si eu vroiam sa iti spun ca o sa ma pun la somn! Noapte buna,ai mare grija te tine!!😍❤Te iubesc!
Andreea : Si eu !❤❤
Sâmbătă cei doi nu au apucat sa vorbească deloc! Nici duminică..
Andreea era tot mai trista,nu primise nici un mesaj de la el, iar ei îi era frica sa nu il deranjeze
"Oare sa îi dau mesaj? Dar daca are treacă? O sa creadă dupa ca sunt innebunita după el...poate o sa îmi dea el mesaj!"
Luni după ore :
Andreea : Ce faci? Nu ai mai dat nici un semn de viata!😭
Alexandru : Îmi pare rău.....am crezut ca te deranjez...am scris atâtea mesaje...dar nu am putut sa le trimit....
Andreea : Am crezut ca ai pățit ceva,ca nu mai vrei sa vorbesti cu mine! M-am speriat
Alexandru : Îmi pare foarte rău ! Te iubesc mult!❤❤
Andreea : Si eu !❤❤
Alexandru : Noi ce suntem daca ne iubim?😋
Andreea : Iubiți cred!😋😌
Trecuse o lună de când cei doi sunt împreună!
Pe data de 23 Mai 2016 apăruse un festival mare in oras! Cei doi au hotărât sa meargă împreună! Dupa ce se terminase festivalul Alexandru trebuia sa plece acasa.
Alexandru o sărută pe Andreea si i-a soptit la ureche ca o iubeste!
Andreea l-a tras de mana si dinou s-au sarutat!
Pe data de 29 Mai Andreea s-a hotărât sa meargă sa îi facă o vizită lui Alexandru, La molid
Alexandru a rămas foarte surprins,la fel si Alexandra si Carmen
(Alexandra si Carmen sunt doua surori extrem de enervante si foarte geloase pe relația lui Alexandru cu Andreea)
Andreea a stat cu Alexandru mult timp....
Alexandra mai mai ca aproape ca o împingea pe Andreea in fața masinii la cat de geloasă era!
Andreea si Alexandru împreună erau in al nouălea cer! Se iubeau mult
După câteva zile.....Alexandra îi spuse lui Alexandru ca Andreea a sunat-o cu privat si a facut-o in toate felurile !
Andreea îl suna încontinuu pe Alexandru iar acesta îi dadea pe ocupat...
Mai apoi seara Andreea aflase ce spuse Alexandra despre ea la Alexandru.
El nu o credea pe iubita lui si a preferat sa o creadă pe Alexandra.
Andreea auzind spusele lui Alexandru,a inceput sa plângă...
A doua zi avea un examen foarte important....iar ea nu a putut sa învețe deoarece,a plâns foarte mult...
Andreea a trecut examenul cu 8,58
La scoala nici măcar nu mai vroiam sa il vadă sau sa treacă prin fata lui...
Andreea era hotărâtă sa iasă fin clasă pana la magazin
Andreea spuse catre o colega :
-Cum sa ies cu ochii astia afara din clasa...?
- Nu se va uita nimeni la tine...o sa stai cu capul in pământ!
-Bine,haide!Andreea a iesit afara din clasa si ajunse la magazin. Si-a cumpărat ce avea nevoie si a iesit din magazin cu ochii in lacrimi!
Ea a ridicat pentru o secundă capul din pământ si a dat nas in nas cu Alexandru.
Alexandru a rămas foarte uimit când a vazut-o pe Andreea cu lacrimi in ochii!
Andreea a stat nemișcată câteva secunde iar apoi s-a ferit intr-o parte de unde a fost lovită de masina!
Alexandru speriat a inceput sa plângă,cu lacrimi in ochii a sunat la salvare!
După un timp...si după ce a trecut peste accident,totul revenise la normal.
Pe data de 21.06.2016 scoala s-a terminat!
Andreea a intrat intr-o depresie groaznică!
Nu mânca,nu vorbea cu nimeni...
Toata ziua stătea in camera,se uita la poze,la conversatii si plângea!
Il vedea onn,dar nu vroia sa il deranjeze!
Plănuia sa se arunce in fata masinii,dar ea nu iesea din casa!
A stat aproape 2 luni închisă în casa,in pat,plângând,amintindu-si de momentele frumoase alaturi de el!
Andreea după ce si-a dat in sfârsit seama ca nu merita Alexandru nimic, s-a hotărât sa iasă din casa!
Dar s-a schimbat! A inceput sa fumeze,sa facă prostii,nu mai era ea!
Toata lumea întreba de ce nu mai e asa cum era inainte?
"Despărțirea si depresia a schimbat-o" spune cea mai buna prietena a ei!
Andreea i-a dat mai multe mesaje lui Alexandru,dar el nu îi răspundea si asta o durea cel mai tare! Indiferența! 😭