Tarrr.....Tarrr.....Tarrr. Futu-ti mortii lu' ma-ta de ceas. Futu-ti mortii lu' ma-ta de raza care imi intrii in ochii si nu ma lasi sa dorm. Bagamias (ce n-am) in el de liceu cu program dimineata. Dar de ce ma tot plang ma simt al naiba de bine astazi.
Sar la propriu dintre paturi si ma indrept spre usa baii mele. Las parfumul de vanilie si stropii de apa fierbinte sa imi relaxeze trupul si simturile. Cand termin dusul ma spal pe dinti. Cand vreau sa ies din baie imi amintesc de portiunea de perete din sticla. Aaaa de ce nu mi-am adus in baie un halat. Expir zgomotos in momentul in care imi dau seama da singura cale de a iesi din baie cu ceva pe mine este sa imi infasor corpul intr-un prosop. Gandit si facut imi acopar trupul gol cu un prosop si apas pe manerul usii. Ma uit spre portiunea perete cu pricina, si BUM! Acum in fereastra sta Marsel. Marsel la bustul gol si cu cateva picaturi de apa care ii aluneca de pe tample incet spre gat. Sta sprijinit cu mainile pe perveazul disputatei ferestre. Pare de parca m-ar fi asteptat sa ies din baie doar pentru a ma pute privi aproape dezbracata.Se uita la mine parca incercand sa de prosopul (care acum mi se pare minuscul) jos de pe mine. Din insint imi musc buza de jos, iar pe chipul brunetului din fata mea apare un ranjet pervers. Ca de fiecare data, dupa acest gest al meu Marsel inghite in sec. Ma mut din fata geamului mergang spre noptiera pe care se afla leptopul meu. Pun "Facem ce vrem,, de What's UP si Florin Ristei si incep sa dansez pe drum spre dulap.
Ma imbrac cu fusta si maieul pe care le-am cumparat ieri peste cate imi pun un cardigan negru, la mana dreapta imi pun cateva bratari, ma incalt cu tocurile cumparate tot aseara. Ca machiaj imi aplic doar rimel si tus facand accent pe buze cu un ruj rosu mat. Parul mi-l inpletes in 2 codite spic. Inainte sa plec imi arunc intr-o poseta telefonul castile si pachetul de tigari. Imi iau caietul in care intr-un sfarsit am terminat de facut rezumatul Epopeei lui Ghilgames, manualul si cartea de la biblioteca, daca nu o duc astazi o sa uit de ea si nu mai ajunge la scoala. Imi iau si niste schimburi deoarece astazi avem sportul.
Imi las lucrurile pe spatarul canapelei si merg sa imi iau un mar, verde, (daca se poate). Intru in bucatarie si il gasesc pe Stefan facand o omleta. Cred ca ouale alea i-au facut ceva fratelui meu, altfel nu inteleg de ce le-a macelarit in asa hal. Iau din fructiera de pe masa marul verde de care v-am spus.
-Cu ce ti-au gresit ouale alea? Spun iesind din incapere.
Imi iau lucrurile care ma asteptau cuminti pe spatarul canapelei si plec spre garaj. Ma uit la multi mea de masini din fata mea ne stiind ce vreau sa conduc astazi. In final aleg un Audi r8 v10 Spyder Tuning de culoare albastra deschis. Pornes in tromba cu aproximativ 150 km/ h din garaj.
In 10 minute intru pe poarta liceului. Imi ocup locul de parcare cae cred ca va este deja cunoscut, cel de laga a lui Marsel. Care deja a ajuns si sta pe capot unui BMW m6 alb. Se pare ca nu eu sunt singura care a castigat la curse nu numai bani. Ies din masina si ca de obicei colegii mei incep sa ma fluiere. Ma uit la ceas 20 de minute pana la inceperea orelor. Ma fac comoda pe partea dreapta a capotei in asa fel incat sa stau cu spatele la el. Imi caut prin geanta bricheta dar fara niciun rost.
-Pisi unde arde? Vibreaza zocea groasa a baiatul din spatele meu.
-Asta si problema ca nu arde! Nu imi gasesc bricheta. Spun vrand sa bag pachetul inapoi in geanta cand Marsel vine spre mine si se sprijina si el de capota masinii mele.
-Iti dau eu foc, spune intizandumi tigarea lui din care a cam ramas un sfert.
O iau fara sa gandesc si cu ajutorul ei o aprind pe a mea. Io intind inapoi dar nemernicul o ia direct cu gura facang ca buzele sale sa imi sarute degetele.
-Apropo, legat de azi-dimineata, erai al naiba de sexy in prosopul ala. Spun el in soapta la urechia mea.
-Esti un nesimtit, pervers. Spun uitanduma urat la el.
-Asa ma descri tu pe mine ne? Ai uitat sa spui ca sunt frumos, sportiv ,curajos, talentat, destept, misterios, sexy si ca sunrt visul orcarei fete. Spune el uitanduse la mine cu ranjetul sau pervers pe fata.
-Ai uitat sa spui ca esti foarte modest, sau ca esti arogant, sau ca esti un om de nimic... spun dar sunt intrerupta de . . . . .
.....va continua.....
Scuze ca acest capitanul este mai scurt decat cele cu care v-am obisnuit dar ma revansez cu varf si indesat.
Va multumesc si va pupacesc si iubesc pe voi toti cititori mei dragi.
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
ActionEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...