„Myslím si, že by jsme měli jet pro zbraně, potřebujeme nějaké střelné zbraně." řekl John a odbočil na hlavní silnici. „Tak to je v háji.." řekl Rey. Celá ulice byla zaplněná auty. Ať už v nich někdo seděl nebo ne. Všude se ozýval jenom křik, troubení a z dálky dokonce i střelba. „Máte někdo vůbec ponětí, kde je seženeme?" zeptal se John. „Já bych zkusila nějaký ArmyShop nebo policejní stanici!"navrhla Angela. John otočil auto a vyjel z hlavní ulice na vedlejší. V zpětném zrcátku viděl jenom to, jak se mrtví prodírají mezi auty.
„Pusťte rádio!" řekla Angela. Rey uposlechl a zapnul rádio.
„Hlásíme se Vám s důležitými zprávami. Celé město bylo infikováno virusem. Pokud máte tu možnost, dojeďtě co nejrychleji do záchraných středisek na okraji města. Jestliže takovouhle možnost nemáte, tak zůstaňte doma, zamkněte se a nevycházejte ven! A teď už písnička....
„To je strašný.." řekla Angela. „Musíme se rozhodnout!" řekl John a zastavil na kraji silnice. Všichni tři vystoupili. Rey držel v ruce mapu. Rozložil ji na kapotu.
„Takže teď jsme tady." ukázal John na mapu. „Kde že najdeme ty zbraně Angelo?" zeptal se. „Přesně tady! Kousek od centra. Je tam policejní stanice a tady je zase ArmyShop!" odpověděla mu. „Já bych šel do ArmyShopu. Protože na policejní stanici určitě ještě budou policajti a to by asi nebylo nejlepší tam jen tak nakráčet.." navrhnul Rey. „Dobrá, jedeme tam!" rozhodnul Rey a všichni si nastoupili. Akorát když zabouchli dveře tak z houští vyšel jeden mrtvej. „Jeď, budu tě nevigovat." řekl Rey a John se rozjel.Celou cestu jeli jenom po okraji města aby se vyhli jak mrtvým tak i kolonám. Jakmile dojeli na místo tak si vystoupili. „Reyi ty tady počkej a hlídej auto. Vzadu si vyber nějakou zbraň, je jich tam málo takže moc na výběr není. Ty si taky vezmi Angelo a mně podej ten horolezecký cepín. My dva půjdeme dovnitř." rozkázal John a všichni se dali do pohybu.
Angela s Johnem se přiblížili ke dveřím. John opatrně nakouknul dovnitř. Nikde nikoho neviděl a tak vzal za kliku. Zamčeno.. „Použij tu sekeru a vypáči ty dveře."řekl John Angele. Ta ho uposlechla. Konečně byli vevnitř. Naštěstí nikde nikdo nebyl. Bohužel,ani zbraně tu nebyli. Někdo byl rychlejší a předstihl je. „Sakra!" řekla naštvaný Angela. „Tak to tady alespoň trochu prohlídneme, třeba tady něco nechali.."řekl beznadějně John a dal se do hledání. Angela se do toho pustila taky. „Tak jenom přece!" řekl John a zvednul nad hlavu mačetu. „Ukaž, tu si vezmu já jelikož sekera je na mě moc těžká!"řekla Angela a zastrčila si mačetu pod opasek. „Já sem taky něco našla!"řekla a začala vyskládávat na pult balíčky nábojů a nakonec i odstřelovací pušku. „Super! Tak tu dáme Reyovi." řekl John a hledal dál.
Hledali ještě asi dalších 10 minut a nenašli nic jiného než další náboje. Najednou se zvenčí ozval křik: „Lidi! Pomoc! Mrtvý!!" „To je Rey!" řekla Angela. John popadnul tašku s nábojema a puškou a oba dva vyběhli ven.
Rey akorát probodával hlavu jednomu mrtvému, ale bylo jich tam ještě asi deset. John hodil tašku na korbu a popadnul cepín. Angela už měla mačetu v ruce a Rey sbíral pevně vojenský dlouhý nůž. Společně se do toho dali. Byli si nejistí a tak zabili jenom ty, kteří byli vepředu a poté rychle nasedli do auta a odjeli. „Kam teď?" ptal se udýchaný John. „Díky za pomoc. Co jste vůbec našli?" zeptal se Rey. „Jednu odstřelovací pušku a spoustu nábojů. Co zkusit ještě tu policejní stanici?" navrhla Angela. „Dobře, jedu tam. Nevigujte mě."řekl John.
Když tam přijeli opět vystoupili. „Tentokrát tu počkej ty Angelo. Jestli tam budou lidi, tak tam chci mít někoho se zbraní!" řekl John. „Snad nechcete střílet po policajtech?" zeptala se nechápavě Angela. „Jestli to bude nutný..." odpověděl Rey.
Už stáli před velkými dveřmi. Rey je opatrně pootevřel aby mohl John nakouknut dovnitř. Opět nikdo nikde nebyl, ale vše působilo tak nezvykle. Bylo tam až hrobové ticho. „Vypadá to dobře. Můžeme jít" řekl John a společně vešli dovnitř. Opravdu zde nikdo nebyl. „Kudy teď?" zeptal se Rey s puškou v rukách. „Tak to netuším, především musíme najít klíče a pak zbrojnici." řekl John a oba dva začali prohledávat kancelář po kanceláři.
Nikde nic nenašli až došli ke kanceláří šerifa. Vešli dovnitř a tam v křesle za stolem někdo seděl. Rey na něj namířil puškou: „Ani hnout! Nechceme vám ublížit!" Tělo se ani nehlo. John se k němu pomalu přibližoval s napřaženým cepínem. Došel až k němu, když si toho náhle všimnul. Měl prostřelenou hlavu a pistole ležela na zemi. „Ten už nám nijak nepomůže." řekl Rey. „Ale pomůže!" rozveselil se John a zvednul ze stolu klíč na kterém bylo napsáno ZBROJNICE. Oba dva to naplnilo nadějí. Vyšli ven z kanceláře a vydali se směrem ke zbrojnici.
Když tam došli, nemohli uvěřit svým očím! Vše bylo naprosto nedotknuté! Jen pár zbraní chybělo, jinak vše tam bylo! John rychle odemknul a oba vešli dovnitř. „Takže berem hlavně munici! Vezme všechnu, ty vem od každý zbraně 2 kusy, já se postaral o ty náboje.
Jakmile vše naskládali do tašek tak se dali na odchod. John zbrojnici zase zamknul a klíč si dal do kapsy. „Nikdy nevíš, kdy se to bude hodit." řekl.
Jak vyšli ven z budovy, uviděli Angelu jak stojí na korbě a pije vodu. Ona si jich všimla a zamával jim. Když přišli blíž tak se jich zeptala plná očekávání: „Tak co? Bylo tohle lepší?!" „Jo! A to o dost! Máme 2 plný tašky munice a brokovnice, devítky a pušky, od každýho 2 kusy." řekl spokojeně Rey. „Tak to já si vezmu tu brokovnici." řekla Angela. „Dobře a já si vezmu devítku." řekl John.
Když si rozdělili zbraně tak se chystali odjet. Ale najednou zpoza rohu vyšel chlap se ženou. Všichni tři vytáhli zbraně a namířili je na ně. „Prosím! Neubližujte nám! Mi vám nechceme nic udělat!" řekl muž. „A co tady děláte?" zeptal se Rey. „Hledáme zásoby po městě. Nemáme skupinu ani tábor a tak cestujeme." řekla žena ustaraně. „A nechcete se k nám přidat?" zeptala se Angela. „Blázníš? Když je ani neznáme!!" vyjel po ní Rey. „To by jsme mohli? To by bylo super!" řekla žena. „To teda. Nevypadáte na nějaký zabijáky. Mimochodem já jsem Fred a tohle je Kaylyn." řekl chlap.
„Tak co myslíš Johne? Vezmeme je?" zeptal se Rey.
A
Věřit lidem a vzít je do skupinyB
Nevěřit jim a odjet bez nichC
Nevěřit jim a zastřelit je_________________________________
Takže další díl konečně zamnou :)
Doufám, že se Vám líbil :)
Proto, aby mohl příběh pokračovat tak potřebuju aby tady bylo zase 5 komentářů :)
Mimochodem Vám děkuji za vaší aktivitu :)
Tak se mějte a zatim čůs :)
ČTEŠ
Road to Survival
AdventureJedná se o INTERAKTIVNÍ PŘÍBĚH. Uživatelé rozhodují o průběhu a ději příběhu!!