Kapitola LIII - Královna 2.část

112 12 3
                                    

Silla

"Bojim se .." řekla Kaji. "Vsichni ti tu budou nápomocni." Opakovala Jsem Kaji Stále dokola. Po nejake dobe se ke mě otočila čelem Obe Společně Jsme se vydaly zpět dělat komnat.

Nick

Obklopen hřejivými kožešinami Jsem odpočíval v prostorném Lozi. Pote, co was vznesen rozsudek tu neměla Silla důvod zůstávat dele. Já Zatím hojil SVE rány z žaláře hojným spánkem přísunem nejvybranějších potravin.

O dva týdny později ..

Postarala se o Kajinu korunovaci na královnu. Já se Velmi Rychle, Až překvapivě Rychle zotavil was schopný se k Sille OPET přidat. Pochopil Jsem Tridorovo Kouzlo. Nestačila Pouze vule se odsud dostat, potřebovala Jsem iv někoho důvěřovat. Někoho, koho bych Mohl následovat v cestě za lepšími zítřky. Pri Sillině blizkosti Kouzlo sláblo Cim dele Jsem s Ní was Tim mene Jsem pociťoval okovy, Které mne zde svazovaly.

Silla

" Připravte se, budeme odjíždět ! " Poručila Jsem MYM věrným přátelům Jenz se mnou kráčí po strmým i rovných cestách.Má dráčata Jsem už delší dobu nemohla nazval malými mláďaty. Někteří Byli na pokraji dospělosti. Hradní vojáci se starali o jejich výcvik.Já Pouze sledovala zdárné Výsledky. Este Leiko Již dokázali bezproblémově létat, zatímco Foresta překrásně ovládala lidskou řeč. Leckdo se jejímu jazyků divil. Oslabila Jsem si Velice Vztah s Tygrou Byla jsem ráda, ZE nám Pokračování cesty Dava Další šanci Jej utužit.

Nick

Zatímco se Silla s Liet starali o veškeré Zásoby utěšovali Kaji, já s Alekem Jsme osedlali Eyose, Tygru koně. Kaji poté doběhla naposled mi věnovala Pohled jejich přenádherných oči. Pak Jsme Vsichni nasedli dělat svých sedel vydali se vstříc světů.

Toto Království se zbavilo špatného krále, na jeho místo usedla královna, která s se zajímá i o svůj lid, než-li Jen o své bohatství. Království Kroetuse Chrabrého ( Take nazývaným Královstvím Bílého Krále) se pod její vládou bude dařit lépe. Pomyslel Jsem si.

Popohnal jsem Eyose, aby následoval Silliny kroky nádvořím. Obyvatelé hradu a blízké vesnice se s námi přišli rozloučit. Pod nohy našich nejvěrnějších nám pohazovaly svazky květin jako symbol úcty k štěstí.

Tak tato kapitola je uzavřením kapitol o Kaji a jejím Království.

Prozatím se s Vámi Loučím. :) Mia

Zánik: Dívka DrakKde žijí příběhy. Začni objevovat