Cunoștința

114 3 5
                                    

Pe data de 18 mai 2015

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Pe data de 18 mai 2015.
Într-o casa nu prea departe de oraș locuia un băiat acesta se numea Rareș avea doar 14 anișori. Era genul ala de băiat mai retras, care făcea prietenie foarte greu, nici prieteni nu prea avea.
Acest băiat suferă foarte mult, zi de zi tot se întreabă de ce încă mai trăia.
Încet încet a început sa între în depresie, nu mai vroia sa iese din casa, plângea mai tot timpul, și tot se întreabă de ce încă mai sunt aici.

Trecuseră câteva luni

Începea sa își revină.
Pe data de 7 septembrie 2015 începuse școală. Prima zi de școală Rareș intrase în clasa și sa așezat la ultimul loc în spate lângă geam.

Era singur singurel, pana când intrase o fată în întârziere si să așezat lângă el.
Fata repede a vrut sa facă cunoștință cu el, dar din păcat el sa retras.
Fata sa simțit rău după reacția a lui Rareș.

După 2 zile

Fata tot încerca sa comunice cu el dar tot se trăgea înapoi, fata nu știa din ce cauza se comporta asa.
Începea sa se învinovățeasca gândindu-se "Cu ce am greșit?"

Pe data de 24 octombrie 2015
Fata îl văzuse pe el la un colț de stradă, părea foarte trist,era foarte curioasa, sa afle motivul.
Sa apropriat la strigat de 2 ori "Rareș RAREȘ"  Sa întors, și în sfârșit a avut curajul sa ii vorbească.
Au făcut cunoștință, față sa numea Andreea și avea 13 ani!

Pe loc sau împrietenit, după tot acel timp ce Andreea a încercat sa comunice în sfârșit a reușit!
Ea foarte fericita după tot ce sa întâmplat, sa întors acasă!
Ia dat mesaj și ia mulțumit pentru timpul petrecut cu el!

Dar Andreea tot se gândea din ce motiv nu a vrut sa comunice cu ea.

Pe zi ce trecea tot se gândea
Până când ți-a făcut curaj și la întrebat :
" Din ce motiv nu ai vrut sa îmi vorbesc tot acest timp?. "
El nu ia răspuns!
Ea :" De ce nu vrei sa îmi spui? "
El:" Dacă ți-aș spune nu mai crede! "
Ea:" Spune-mi te rog! "

El fugise de la școală în ziua acea!

 Începutul unei povesti de dragoste! Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora