Nem sok időbe telik mire a közeli motelhez érek. Szépen lassan sikerült lenyugodnom, amikor csörögni kezd a telefonom. Vivi neve szerepel a kijelzőn.
-Szia mit szeretnél?
-Szia csak egy dolgot.
-Mégis mit?
-Hogy hol a francba vagy?
-Bazdmeg már te is kezded? Kurvára elegem van mindenkiből. Hagyjatok élni, ne keress többet, nem veszem fel. Szia.
Nyomom ki a telefont, megint sikerül felhúznia valakinek. Csak kihajolok az ablakon és rágyújtok. Mikor egy nő hangját hallom.
-Kérem ne legyen öngyilkos! Fiatal még! Maga előtt az egész élet!-ordít fel.
-Jézusom! Nyugodjon már le! Akkor döglök meg amikor akarok! Foglalkozzon a saját életével!-ordítok vissza.
Egy egész doboz cigit elszívok egy óra alatt. Basszus már annyira elegem van. Idegesen a hajamba túrok.
-Bárcsak halandó lennék...-suttogom.Egy hónappal később
Nemrégen vettem egy új telefont és új kártyát. A régi is megvan, de az szinte mindig ki van kapcsolva. Néha bekapcsolom, de az is ritka. Derek szokott keresni a régi telefonomon, folyton hív és ír. Hiába hagytam ott őt is, attól még szeretem. Az agyam és a szívem folyamatosan egymással küzd. A szívem azt súgja hogy menjek vissza hozzá, de az eszem azt mondja hogy messzire kerüljem el, mert ha tovább része az életemnek bántódása eshet. Éppen bekapcsolom a telefonom, Derek máris hív, ezért felveszem.
-Szia. Mit szeretnél?
-De jó hogy felveted. Én csak sajnálom amiért a múltkor úgy beszéltem veled mint egy ovissal.
-Kösz. Jól esik a bocsánat kérésed. De nem megyek vissza.
-Maya ne csináld már. Szeretlek és nagyon hiányzol.
-Én is szeretlek. De ha igazán szeretnél, tudnád hogy hol vagyok és már itt lennél mellettem.
-Honnan tudod hogy nem vagyok ott?
- Érzem. De ha annyira itt vagy akkor hol vagyok most?
-Nem tudom...
-Na látod. Te is hiányzol és nagyon szeretlek, de nem megyek vissza. Bármennyire fáj, de ne keress, már új életet kezdtem.
Rakom le a telefont. Tényleg új életet kezdtem. Egy tetkó szalonban kaptam munkát. A hajam alja fel van nyírva felül pedig meg van hagyva. Az a rész az államig ér és világos lila színe van. Nagyobb teret adtam a rocker énemnek, így jobban is érzem magam. Eddig egy régi ismerőssel sem találkoztam, szerencsére. Mindennap attól rettegek hogy összefutok valakivel.
ESTÁS LEYENDO
Átlagos élet? Nem éppen ~Befejezett~
ParanormalEz a történet valós szereplőkről szól természetfeletti képeségekel. Most álmodtam meg és fantáziát látam benne. Remélem tetszeni fog. :) Bocsi a helyesírási hibákért. ¥Befejezett¥ paranormális kategóriában: 2020. 11. 19. #15🎖️ 2020. 11. 24. #2 🏅...