Yirminci Bölüm: Telepati

344 13 6
                                    

Bu da cok iyi bir sarki. Umarim bunu da seversiniz... klibi beni cok etkiledi. Umarim sizi de etkiler. Biliyorsaniz yine dinleyin.
Iyi okumalar...

David'in kaybolusundan ve Scorpius'un revirden ayrilmasindan 1 gun sonra...

Kahvaltimi yaparken kizlarla konusuyorduk.

Gin, "Ron senden ozur dileyecek. Cok pisman; David'e guvendigi ve sana guvenmedigi icin."

"Ozur dilemesine gerek yok. Bana kotu birsey yapmadi. Asil ben dilemeliyim. Ona agir konustugu icin tokat attigimdan..."

"Hak etmis en azindan. Sende dileme." Dedi Hermione.

Ron ve Harry, yanimiza geldiklerinde de gozlerini devirdi ve gazeteyi okumaya basladi.

"Gunaydin kizlar," dedi Harry. Ardindan Ron da dedi. Fakat bana karsi mahcup oldugundan bakamadi bana.

"Gunaydin." Gin ve ben karsilik verdik. Hermione ise gazeteden gozlerini ayirmadan, "Gunaydin, Harry." Dedi.

Ron benim yanima oturdu ve kafasini nihayet yerden kaldirip, "Ozur dilerim Rose. Ben bir aptalim. 1 yilda onu tanidigimi san-"

"Ozur dilemene gerek yok ki Ron. Ve sen sapsallik yapmadin. Arkadasini destekledin. Bunu bende senin yerinde olsam yapardim. Asil ben-"

"O tokadi fazlasiyla hak etmistim Rose. Bu konuda kapansin. Beni en azindan anladigin icin tesekkurler."

Kahvaltima kaldigim  yerden devam ederken Scorpius'un bana gulumseyerek baktigini gordum. Gulumseyerek karsilik verdim.

Kizlarla birlikte Iksir sinifina gitmek uzere kalktik. Kizlara hemen gelecegimi soyleyerek yanlarindan ayrildim.

Annemin kaldigi odaya giderken, kapiyi tiklatmadan ama yavasca actim. Kapiyi araladim ve kafami iceri girdirmeden durdum.

Draco Malfoy ile konusuyorlardi. Sesleri cok az duyuluyordu. Onlari dinlemeye calisiyordum. Cunku balkondaydilar.

"...Simdi ne yapacagiz Draco?! Ogluna, kizimdan uzak durmasini soyledin; oglun ne yapti peki! Seni dinlemedi! Kizimdan uzak durmadi! Senin oglunla benim kizim birlikte olmamali!" Annem aglamaya basladi.

Draco Malfoy ise, "Ben bunu istemiyorum Hermione. Onlar birbirlerini gercekten de cok seviyorlar. Bu onlarin tercihi! Daha 18 yasinda olmayabilirler, ama bunu onlara yapamayiz Hermione! Bizim-"

"Ah! Draco! Baska birsey bulmaliyiz!"

"Ben yokum Hermione! Cocuklarin pesinden dus artik!"

Beyaz gomlegini cikardi ve masaya firlatti. Sonra da ders zili calinca arkama baktim.

"Rose."

"Ah! Demek siz! Merhaba!"

Cok malimmm!!!

"Bizi mi dinledin?"

"Evet. Ve herseyi bilmek istiyorum. Scorpius ile bunu bilmeye hakkimiz var Bay Malfoy. Cunku bu bizim hayatimiz. Ve hayatimizla oynanilmasindan hoslanmiyoruz."

"Rose!"

Annem kapinin onunde belirdi.

"Ee, baska ne yapacaksin anne? Baska kimle ortaklik yapacaksin?"

"Patavatsizlik yapma."

"Sende artik hayatima burnunu sokma."

"Ikinizin de sonu bizim gibi olmamasi icin sizi ayirmaya calisiyoruz."

"Biz mutlu olacagiz anne. Ben sevdigim adamla evlenirdim senin yerinde olsam. Fakat siz bunu yapamadiniz. Simdi bizden ne istiyorsunuz? Bunu merak ediyorum anne. Sizinki olmadi diye, bizimde hayatimiz boyle olmali?"

Scorose: Geçmişe YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin