Capitolul 5

359 17 0
                                    

M-am prins de ghiuveta, lasandu-ma cu toata greutatea in timp ce incercam sa-mi controlez respitratia. Mi-am ridicat capul privindu-ma in oglinda, incercand sa ma calmez. Nu puteam sa cred cum se comporta Harry: era ca si cum nu l-ar fi interesat deloc ca altcineva ne-ar putea vedea. Mi-am atins buzunarul, cautandu-mi telefonul.

“La naiba.”

L-am lasat in geanta mea, la masa, cu Harry. Inima mea tresarii cand am realizat ca oricum nu avea pe cine sa contactez. Dau din cap, facandu-mi parul sa se miste dintr-o parte in alta.

“Nu pot s-o fac.” Mi-am spus mie insine.

Mi-am privit din nou imaginea reflexata in oglinda: nu cred ca in toata viata mea am mai fost atat de speriata. Am inceput sa merg disperata dintr-o parte in alta a baii goale, incercand sa cantaresc optiunile: puteam sa ma intorc inapoi si sa-l infrunt pe Harry, sau sa ii pun capat aici. Ochii mei s-au oprit pe fereastra, si instantaneu am optat pentru a doua optiune.

Deschid geamul si eram gata sa sar pe pervaz cand usa baii se deschide. M-am intors cu o mare usurare cand am vazut-o pe ospatarita ce ne-a servit.

“Tu esti Bo?” M-a intrebat.

Confirm si astept sa continue.

“Baiatul cu care esti m-a rugat sa te controlez.”

“Oh Dumnezeule.”

Se apropie de mine, prizandu-mi mana si intorcandu-ma intr-o parte.

“U-unde e el?”

“Asteapta dupa usa.” Sopteste speriata.

Ochii mei s-au dat peste cap cand a vorbit. Privirea sa se muta spre geamul deschis si din nou spre mine. A inteles deja ce incercam sa fac inainte sa vina.

“Dute.” M-a impins spre geam. ”Ii spun ca nu erai aici.”

“Multumesc.” I-am zambit.

Pun mainile margine si ies pe pervaz. M-a intorc pentru a o vedea exact cand iese.

“Ce?” Am auzit o vocea groasa tipand de dupa usa.

“La naiba.”         

M-am asezat cu picioarele afara, dar inainte sa sar de la o distanta buna ce ma despartea de pamant, usa baii se deschide. Ochii inchisi a lui Harry se opresc in ai mei. Privirea sa furioasa s-a transformat intr-una amuzanta si mi-am dat seama ca totul era o distractie pentru el. Un joc.

                                                     ***

Fugeam cat de tare puteam pe faleza, cu aerul mai rece decat cand am venit, ceea ce-mi flutura parul. Am trecut repede prin fata restaurantului, sperand sa castig cat mai multa distanta ar fi posibila. M-am uitat in spate, vazundu-l pe Harry la o distanta mica de mine.

“Bo!”

Am refuzat sa ma opresc, trebuia sa fug de el. Picioarele au inceput sa ma doara cand m-am obligat sa maresc si mai tare pasul. Vantul batea impotriva fetei mele, incapabila sa-mi indeplinesc cerintele. Gafaiam cand am trecut coltul, inca pe strada inconjurata de apa. Am intrat in panica cand am realizat ca strada se va termina. Capul meu se intorcea dintr-o parte in alta, cautand cu disperare o iesire. M-am blocat la capatul strazii, intorcandu-ma in spate pentru a-l gasii pe Harry incetinind. Mi-a zambit in timp ce se apropia mai multy, stiind ca nu am o alta scapare. Am facut cativa pasi inapoi pana am atins bariera. Respiratile noastre ieseau gafaind.

“Unde credeai ca pleci, iubire?”

Continua sa se apropie in timp ce m-am mutat la stanga, crezand ca pot sa fug in partea cealalta. Harry era la doar cativa metri de mine cand spatele meu se apasa pe portita ce ducea spre apa. M-am apasat mai tare pe bariera, incercand in toate modurile sa maresc distanta dintre noi.

Dark [Harry Styles Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum