Chapter 11

399 24 1
                                    

Kyungsoo hanya tunduk sahaja dia takut kalau dia melawan Kai akan menamparnya. "Kau tak dengar ke apa yang aku cakap sekarang ni?!" airmata kyungsoo menitis. Bibir dia memuncung. "Yah! Kau ikut aku!" kai menarik pergelangan tangan Kyungsoo yang lebam itu dan bawak ke singki dapur.



"Kai! Lepas lah sakit!" katanya meminta kai melepaskan kawasan tangan dia yang lebam. Dia taknak lebam itu menjadi lebih teruk.



(A/N: harini author kemas rumah. Then nak tolak almari TV dekat tempat lain sekali dengan cara tak sengaja ada barang nak jatuh sebb tolak kuat sangat, nak selamat kan TV dari pada terhempap, tangan jadi mangsa nampaknya. Lebam terus akibat bergesel dengan bende tajam yang nak hempap tv tu. Its hurt duhhh. Agak ii nya bila boleh sembuh ea lebam ni, dh le besar, haritu dua tiga hari lepas kat class sk duduk kat kerusi facial then kaki asyik tak duk diam terus jatuh. Kerusi besi kena dekat kaki. Terus lebam duhh n. Still ada lagi lebam tuuu. Aku ni memang clumsy ke apa. Anyways, sorry dengar story yang tak seberapa ni. Go continue back. Sorry hehe"



"Diam!!" tangisan kyungsoo buat Kai rimas lalu kai membantai belakang tengkuk Kyungsoo dengan kuat. Kyungsoo terus melindungi dirinya menggunakan tangan dia tengkuk dan belakang badan dia terus berasa panas. "Sakit... Kai" kai menutup pili air tu, dan menutup juga saluran air itu dibuang. Kai menarik Kyungsoo dan merendam kepala Kyungsoo ke dalam air tu.


Membiarkannya sebentar dan mengeluarkan balik kepala Kyungsoo. Kyungsoo menghirup nafas dia dedalam dan ada yang tercungap lalu kai merendam kan balik kepala Kyungsoo. Kyungsoo menggunkan Tangan dia mencari tangan kai untuk menyuruhnya berhenti.



Kai meletakkan dan diletakkan belakang badan kyungsoo. Senang supaya tidak meronta-ronta meminta melepaskan. "Kau yang suruh maid kemas rumah kan?! Kau yang suruh kan?! Aku takkan benarkan kau buat seperti itu."


Bibir Kyungsoo pucat terus. Mata dia sayu akibat menangis. "Lagi satu, siapa bagi kau uniform sekolah ni?! Kau mencuri kan?! Mana kau dapat duit Ah?!" Kyungsoo menggeleng dia tidak pernah mencuri. Sebelum dia pindah kerumah ni. Noona dia menyiapkan barang dan juga pakaian dia dengan completed. Tiada sedikit pon kurang.



Kai merendam lagi kepala kyungsoo. Kyungsoo tidak sempat mengambil nafas. Udara keluar dari mulut berbuih-buih. Kai dengan itu mencekik leher Kyungsoo. Kyungsoo tidak kuat, dia ingin perbuatan ini segera selesai sebelum dia menutup mata. Dia taknak juga Tertinggal first day school dia.


Kai nampak Kyungsoo tidak banyak bergerak. Dia melepaskan tangan dia. Kyungsoo jatuh dari sinki dengan perlahan. Dia mengambil nafas cukup cukup. Sebahagian kepala dan badan dia basar direndam. Kyungsoo memegang perut dia. Anak dia menendang perut nya. Dia mengerang kesakitan. "Apakah semua ni" bisik hatinya sayu.


Kai menyuruh Kyungsoo bangun. Dan membawa dia ke bilik bawah tanah balik. "Kalau noona kau tanya macam ni keadaan kau. Kau beritahu dia. Kau siap. Aku taknak kau berhubungan dengan sesiapa termasuk hyung aku. Sekarang kau pergi tukar pakaian!!"

Kyungsoo mengangguk lemah. Dia cepat mencari baju uniform sekolah dia yang lain untuk dipakai. Selepas kai tiada pada pandangan dia. Dia mengelap air mata. Walaupon tidak nampak air mata dia menitis dalam gelap dibilik bawah ini.


"Wae semua ni berlaku dekat aku dengan sekelip mata. Sakit apabila kai mengata aku. Memukul aku. Mendera aku. Salah ke aku mengahwini mu untuk anak aku apa yang kau telah lakukan ni. "


Dia tidak tahu leher dia lebam ke tak. Sebab dia sentuh rasa kesakitan, belakang tengkuk dia masih panas lagi. Kyungsoo pon menukar pakaian dia dengan segera, dia tidak mahu kai lewat.


Dia turun kebawah dengan pantas. Lihat Puan Kim Dan Tuan Kim sudah berada dibawah bersarapan. Kyungsoo menyapa. "Annyeonghaseyo Tuan Puan Kim" Puan Kim melihat Kyungsoo dengan sebelah mata. Kyungsoo tunduk dan tersenyum dekat Tuan Kim. Tuan Kim pula mengalihkan pandangan dia dari Kyungsoo.


Mereka terkejut dengan lebam di leher kyungsoo. Dan mereka tahu apa anak lelaki dia lakukan pada Kyungsoo. Kyungsoo ingin bersarapan sekali kerana perut dia berasa lapar sejak dia datang kerumah ni. Dia tidak makan minum pon. Anak dia juga mahukan macam macam tapi niat dilupakan.


"Kau siapa nak makan sekali dengan kami" Kata Puan Kim memandang tajam pada Kyungsoo. Kyungsoo terus menolak balik kerusi kedalam meja. Dia tertunduk. Perut dia berasa lapar. Dia memegang perut dia lalu mengusap lembut. "Im sorry baby" bisik hati nya lagi.


"Soo pergi dulu Puan tuan kim. Annyeong"


Kyungsoo berkata seperti itu setelah terdengar bunyi hon dari kereta Kai maybe. Kyungsoo berlari mendapatkan beg dia, dan berlari ke luar. Rupanya harapan palsu yang dia dapat. Bunyi hon tadi menyedarkan dia untuk melihat ke luar membuat hati dia rasa sakit.


Kai meninggalkan dia, jadi dia terpaksa berjalan kaki ke sekolah, dia ingin menggunakan wang untuk menambang bas. Tapi dia fikirkan balik takut duit itu tak cukup kalau semata untuk naik bas sampai ke sekolah tiap tiap hari. Jadi dia pon berjalan kaki tanpa lelah dan penat.


ᴛʀᴇᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴇᴛᴛᴇʀWhere stories live. Discover now