Yara Bantlı Çocuk

397 15 5
                                    

Uzun bir aradan sonra yb asdfgh :D Umarım beğenirsiniz.^_^ Yeni kitabımıza göz atsanız ? :)

Yorum ve voteleri bekliyoruz canısılaar.<33

"Sorma ne kadar seviyorsun diye...Tavanı kadar sokağın;dibi kadar cehennemin."

(Multimedya Su.^_^ Seksi karı ya asdfg )

"Daha ne kadar kaldıııı?”

Bıkkınca sorduğum soruya karşı dudakları kıvrıldı.

“Azcık kaldı.”

“Çağatay beni deli etme anasını satayım! Yarım saattir az kaldı diyorsun lan!”

Çağatay bana öyle bir baktı ki…Bu “ Oha amına koyiim nasıl bir kızsın sen?” bakışıydı.Tamam kabul ağzım bozuktur. Yani biraz.

“Bakma ya bana öyle. Ağzım azıcık bozuk. Ama ne yapayım. Alışmışım. Hem ‘kızlar terbiyesizce konuşmaz’ düşüncesi de çok saçma. Sana ne lan benim ağzımdan!”

Çağatay güldü. Anırdı hatta.

“Hem sevgilimin yanındaysam niye utanayım ki?”

Şuan ağzınız epey açıldı biliyorum. Çağatay’ın pozisyonda şuan öyle.

“S-sen ne dedin?”

“Sevgilim dedim. Sana aşığım evet. Ama üzülmek istemiyorum. Eğer beni üzersen biter. Bil bunu.”

Allah’ııım şuan öyle bir güldü ki. Sonra arabayı sağa çekti ve koltukta bana doğru döndü.

Yüzümü avuçladı.

“Üzmeyeceğim. Seni çok çok çok çook- “

Lafını kesip dudaklarını öpmeye başladım. Resmen sömürüyorum yani. O derece. Ellerimi saçlarına atıp çekince inledi. Gülümsedim. Belime sarılıp beni kucağına oturttu. Ben hafiften boynuna birkaç öpücük bırakırken ağzından inleme gibi bir ses çıktı. Tekrar güldüm. Bir hareketle koltuğu yatırdı. Bir anda pat diye üstüne düştüm. Bacaklarımı yerleştirip daha bir aşkla öpmeye başladım. Elleri rahat durmayıp belimi okşarken bir anda altına aldı beni. Boynumu sömürürken yavaşça aşağılara indi ve göğsüme yakın bir yere öpücükler bırakmaya başladı. Tanrıııım! Bu yaptıklarımız yüzünden cehenneme gideceğiz!

Ağzımdan birkaç inleme çıktı.  “Ç-çağatay.”

Beni yan koltuğa getireceği sırada izin vermedim ve üstünde oturmaya devam ettim. “Hep sevgilim olursa böyle araba kullanalım istemiştim amaaa.”

Güldü.” Peki bebeğim.”

**************************

Oha lan burası çok güzeel!Otele bak laaan! Çok güzel. Kaybolurum ben burada.

“Aşkıııııım burası çok güzeeeel.”

Ağzımı yaya yaya konuştum. Resmen yırtılacak ağzım o derece.

“Beğendiysen sorun yok.” dedi elimi tutarken. “Gel içeri girelim.”

***************************

Odaya bak be! Vuhuu!

Kendimi yatağa atarken derin bir “Oh” çektim.

“Çağatay?”

“Efendim güzellik?”

“Yarın okula gidecek miyiz?”

Evet derse saç baş dalarım valla.

Seni Sevmekten VazgeçmeyeceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin