4.Bölüm

458 17 7
                                    

Yekta yüzüme bakıp gülmeye devam ediyordu. Bende hala olayın şokundan ayağa kalkamamıştım. Yektanın bana doğru geldiğini fark edince heyecandan kalkmaya çalışırken tekrar yere kapaklandım.

-Hayırdır şişko cadı galiba yeri çok sevdin. 

Salak salak yüzüne bakmaya devam ediyordum. Bir dakika Yekta az önce benimle mi konuşmuştu. Tamam şişko cadı dedi ama olsun sonuçta daha demin benimle konuştu dimi lütfen birisi beni dövsün. Galiba 5 dakikadır yüzüne salak salak baktığım için Yekta diz çökmüş  benim bu durumumu anlamaya çalışıyordu.

-Hey iyi misin?

-Aa şey ...... Hmm yok soru............ Bir şey mi demiştin.  Aferin Betül aferin salak kafa çocuk gelmiş seninle konuşuyor senin dediğine bak.

-Kalkmayı düşünüyor musun?

-Evet

Ben kalkmaya çalışırken yardım etmek için düşün çantamı o kaldırmıştı. Ayağa kalktığımda bana çantamı uzattı. Hala ve hala donup kalmış bir şekilde yüzüne bakıyordum. O paha biçilmez yeşil gözlerine dalıp gitmiştim.

-İyisin dimi.

Bu hala benimle konuşuyor muydu?...

-Evet iyiyim teşekkür ederim.

-Neyse dersse geç kaldım görüşürüz sonra. dedi ve gitti benim orman gözlüm...

Benimde dersse girmem gerekiyordu sınıfa doğru yol aldım. Ders de aklımdan geçen sadece Yekta oldu aslında Yekta sadece birazda olsun kafamdaki sorunlardan beni uzaklaştırıyordu.2 haftadır düşünmek istemesem de babamın neden hala bizim görmeye geldiğini anlayamamıştım.O kendi hayatını kurmuş bizden uzak bir aile vardı. Bizde annemle sadece öyle biri tanımıyoruz gibi davranmak kalmıştı. Annem bana söylemek istemese de bu aralar babamın onu rahatsız ettiğini biliyordum. Beni almaya annemden çalışıyordu ama şunu unutmuştu. Ben Betül hayatta o şeref yoksunu adamlı aynı evde kalmayı bırakın aynı yolda bile yürümek istemiyorum. Babam dediğim o 5 harf den oluşan kelime sadece alışkanlıktı. Başka bir kadın için hayatımızı zehir eden başka çocuklarıyla eğlenmeye devam eden için tek söyleyeceğim şey mutluluklardı. Elbet bu çektirdikleri bir zaman sonra ona geri dönmeye başlayacaktı. 

Teneffüsün ne zaman çaldığını fark edememiştim. Babamı düşünmeyi bırakmam gerekiyordu. Daha nereye kadar böyle devam edecek bilmem ama ben bu olaylardan çok yorulmuştum.

4. ders geride kalırken sınıfın kapısı çaldı. Sınıfa siyah saçlı uzun boylu baya spor yaptığı belli olan birisi girdi. Hoca onu bekliyormuş gibi gelen çocuğun anına gidip bize tanıtmaya başladı.

-Evet arkadaşlar bu yeni öğrencimiz Ali kendisi 12. sınıfı burada okumak için yeni geldi. Ali arkadaşlarına kendini tanıt.

- Ben Ali Erdem tanıştığıma memnun oldum.

Bu olamaz dimi bana biri şaka olduğunu söylesin soyadı sadece belkide hayır ya olamaz babamla aynı soyadına sahip olamaz...

(13.03.2017)

Şişman Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin