Buna sau ce vreti voi. Am sa incep cu mici lucruri. Amanda Bensson este numele meu iar acum in prezent sunt cat de cat bine. Mda, nu intrebati. O sa aflati pe parcurs. Acum la 18 ani sunt sclava unui obsedat sexual. Mda nici de asta sa nu intrebati.
Azi, 25.05, ora 10:23Ma trezesc ametita din cauza soarelui care practic imi intra in ochi. Ma ridic din pat si ma duc la geam ca sa aerisesc camera dar apare el...
-Buna dimineata! si isi pune mainile pe fundul meu
-Nu pune mainile pe mine. si ma intorc brusc. Neata si tie.
-De ce esti asa rea cu mine? ma ridica pe pervazul geamului. Nu ti-a placut aseara sau ce?
-Hai sa nu vorbim de asta acum. Deabea m-am trezit. si incerc sa ma dau jos, dar nebunu' ma tine strans.
-Bine pisi. si isi da ochi peste cap. Te astept la masa.
Iese din camera si tranteste usa dupa el. M-am saturat de viata asta. Vreau sa scap din iadul asta. Ma dau jos de pe pervaz si ma duc sa ma schimb, dar privirea imi este furata de un nou vecin care s-a mutat cu 3 case distanta. In fine poate o sa ies mai incolo sa ii fac o vizita ca intre vecini. A, da nu v-am spus cine este obsedatul.Catalin, 25 de ani si mda.... In fine. Ma duc sa ma schimb pentru ca deja il auzeam cum tipa sa vin la masa. Imi i-au niste blugi si o camasa. Ma duc in baie sa fac un dus dar Catalin spatele meu. Intra in baie cu mine si incuie usa.
-De ce ai incuiat usa? spun cu frica in glas.
-Dezbraca-te. o spunnea in timp ce isi dadea jos tricoul.
-Ies acum! si il inping spre usa.
Ma prinde brusc de maini si ma pupa pe gat. Eu incercam sa scap dar degeaba. Apa era pornita iar aburi isi faceau simtita prezenta. Simteam cum picioarele incepea sa imi tremura, ii auzeam bataile inimi cum bateau. Dintr-o data simt cum trage de camasa si raman in sanii goi.
-Acum ma lasi in pace! si scap din mainile lui si fug in camera si ma incui.
-Nu ai scapat de mine. O sa vezi tu tarfa mica.
-Du-te dracului si lasa-ma.
Imi caut in dulap o camasa albastra si blugi negri rupti in genunchi. Imi i-au un sutien alb si ma imbrac. Ma dau cu fond de ten, rimel si un ruj rosu aprins. Ies din camera si cobor in sufragerie. Era la televizor, se uita la sport. Ma duc in bucatarie si fac niste fursecuri. Le pun intr-o cutie de fursecuri si le leg cu o panglica rosie. Ma duc in hol si vreau sa ma incal cand ma prinde de mana brusc.
-Unde te duci cu fursecurile? spune el mirat
-Ma duc la vecinul nou, e traditie sa dai fursecuri la vecinii noi de pe strada.
Continui sa ma incalt iar el se duce la televizor. Ies din casa si ma indrept spre casa vecinului. Era in fata usii sale.
CITEȘTI
Suflet Inocent ~+18~
RomanceViata asta ... Cu urcari si coborari ... Numele ? Amanda Bensson. Rapita la 15 ani dar opss ! Nu dau mai multe detalii.