Depresija

17 4 2
                                    

Tikriausiai visiems jau ji atsibodo. Visur apie ją kalbama.

Depresija yra tikrai sunku liga. Jis nepagydoma taip greitai nuo meilės, dažniausiai išvis nepagydoma. Vaistais ji nuslopinama, bet ją tikrai sunku išgydyti ypač jei ji jau įsisiautėjusi.

Turiu pavyzdį. Mano teta depresija serga jau 30 metų. Ir ji tikrai turi didelias priežastis ja sirgti, o ne taip, kad mane paliko vaikinas/mergina ir viskas aš jau sergu depresija. Taip nebūna. Tu turi būti palaušta. Vien tavo vaikino/merginos palikimas nėra rimta priežastis apsimestinai susirgti depresija.

Pavyzdžiui tavo sesuo ir brolis nusižudo, tave palieka vyras po 15 metų santuokos dėl gražesnės ir jaunesnės, o jam visiškai nerūpi, kad tave palieka su keturiais mažais vaikais. Tu stengiesi dirbti ilgai, kad turėtum kaip išmaitinti savo šeimą. Tave dažnai išmeta iš darbų, nes dėl nėštumo negalėjai įstoti į universitetą ir susikurti karjeros. Nuo tavęs nusisuka draugai nes tu palieki visa nesitvarkiusi ir sukūsti nes beveik visą maistą atiduoti savo vaikams, kad jie nemirtų iš bado.

Pagalvok ar dabar tavo priežastis kodėl tau turėtų būti depresija neatrodo juokinga? Pagalvok. Daug žmonių pasaulyje yra kurie kenčia skurdą, badą, bet jie vistiek kekvieną dieną gyvena ir šypsosi. Tu turi stogą virš galvos, esi maitinamas tris kartus per dieną, turi drabužių, pinigų ir skundiesi, kad tau blogai?

Nieko nebesakau. Tikriausiai kažkas žmogaus širdį pasiėmė.

*Revoir encore*

Don't like? Don't readDonde viven las historias. Descúbrelo ahora