Rozdział 8

30 5 0
                                    

Z perspektywy Niall'a:
Jak dostałem Sms'a od Amelki myślałem że się zabije ona chce się zabić przez to co jej zrobiłem więc zadzwoniłem do Luck'a powiedział mi tylko że idzie na imprezę i Amelka wyszła i powiedziała że nie wie kiedy przyjdzie.Później zadzwonił i powiedział że Amwlka popełniła samobójstwo przezemnie a pogrzeb będzie pojutrze.Jak to usłyszałem to się załamałem to wszystko przezemnie ona mnie kochała a ja ją wykorzystałem i przy okazji straciłem przyjaciela bo powiedział że nie zamierza przyjaźnić się z kimś przez kogo nie żyje jego siostra.Zrozumiałem co zrobiłem ale za późno.Nienawidzę siebię nigdy więcej nie wykorzystam żadnej dziewczyny.Straciłem bardzo dużo dopiero uświasomiłem sobie że przy Amelce czułem się najlepiej i to ją kochałem i zawsze będe kochał.Zostanie w mojej pamięci Amelka jako najpiękniejsza i najlepsza dziewczyna z jaką byłem i jaką znałem.
-------------------
Z perspektywy Amelki :
Z Luck'iem wszystko załatwiliśmy ja miałam udawać przyjaciółlę Amelki Victorię.Ciekawe jak Niall zareaguje jak zobaczy moją niby kopię.Rodzice dowiedzieli się o tym  śmiali się i powiedzieli że dobrze zrobiłam.Luck ma za zadanie mówić że przyjaciółka Amelki to ja i tu mieszkam.Będę chodziła do tej klasy co chodzę ale zmienię dane.
Jak się zaprzyjaźnię z Niallem i przyzna że źle zrobił i jakby mógł cofnąć czas to by to zrobił to wtedy mu powiem że to ja. Zobaczy jak to jest być oszukiwanym i stracić kogoś bliskiego.
-------------------------------------------
Już wkrótce rozdział9

Koniec bajki  N.H √zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz