Masumiyetin İçin Savaş

172 3 1
                                    

Birinci Bölüm

Her zamanki gibi saat onda aradi

Miranda daha ahizeyi kaldirmadan arayanin o oldugunu biliyordu.Ayrıca dikkate almaması durumunda telefonun onu çıldırtana kadar çalmaya  devam edecegininde farkındaydı.Miranda, yanıtladam şart değil onunla konuşmak zorunda değilim onun hiçbir borcum yok hem de hiç diye düşünerek yatak odasının karşısına doğru ilerledi.

   Telefon sustu. Ani sessizlik içinde nefesini tuttu ve bu kez adımın acıyıp merhamet göstereceğini, Mirandanin ona söylediklerinde samimi olduğunu anlayınca ümit etti.

  Yeni gürültü irkilmesine sebep oldu her bir zil sesi onun geergin sinirlerine  sürtulen bir zampara kağıdı gibiydi.

  Miranda buna daha fazla dayanamadi.Henüz ahizeyi kaldirirken bile bunun bir hata oldugunun farkındaydı.''Alo?''

   Adam' 'seni özledim'' dedi.Bu aynı fisiltiydi, eskiden paylaşılmış, hazzı yaşanmış mahremiyetin taşıdığı gizli duygularla doluydu.

   Miranda, ''artık beni aramanı istemiyorum,'' dedi.

   ''kendime engel olamıyorum. tüm gün seni aramak istedim.Miranda sensiz hayat cehennem gibi.''

   Mirandanın gözleri yaşlardan yandı.bunlardan kurtulmak icin derin bir nefes aldı.

   Adam,''tekrar deneyemez miyiz?'' diye yalvardi.

   ''hayır Richard.''

   ''Lütfen bu kez farklı olacak.''

   ''hic bir zaman farklı olmayacak.''

   ''evet!  olacak.''

   ''bu bir hataydı.Hemde en başından beri.''

    ''beni hala seviyorsun. öyle olduğunu biliyorum.tanrım, Miranda, seni her gün görerek geçirilen onca hafta.sana dokunamamak.hatta seninle başbaşa kalamamak...''

   ''artık tüm bunlarla boğuşmana gerek kalmayacak, richard.istifa mektubumu aldın.bunda ciddiydim.''

   Uzun bir sessizlik yaşandı.Mirandanın dudakları arasından dökülen kelimelerin bıraktığı ona birer yumruk gibi inivermisti.Miranda bir an kendini hem rahatlamış hemde suçlu hissetti.serbest kaldığı, sonunda kendini bulup gerektiği gibi bir kadın oldugu icin suçluluk hissi içindeydi.

   Richard alçak sesle' 'ona söyledim,''dedi.

    Miranda yanitlamadi .

    Adam  ''beni duydün mu? '' diye sordu.''ona söyledim bize dair herşeyi.ve avukatimi görmeye gittim.şartları değiştirmeye.''

   Miranda yavaşça, ''richard, ''dedi.''bu hiçbir şeyi değiştirmez.evli ol ya da olma, seni görmek istemiyorum.''

   ''sadece bir kez daha.''

   ''hayır.''

   ''oraya geliyorum.hemen şimdi.''

   ''hayır.''

   ''beni gormelisin Miranda.!''

   Miranda,  ''hiçbir şey yapmak zorunda değilim! ''diye bağırdı.

   ''On beş dakika içinde orada olacağım.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Masumiyetin İçin SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin