1. Hotka: Ammann? Janda? Ahonen? Kojarzę... To ci z końca klasyfikacji? Chyba nikt ważny.
2. Hotka: 48 dni do skoków w Wiśle, 65 do Zakopanego, 139 do Letniego Grand Prix... Kiedy kolejne zawody w Polsce?
3. Hotka *plan dnia podczas zawodów w kraju* : Jeśli o 9:00 stanę przed hotelem, to o 11:00 zrobię sobie zdjęcie z Peterem i o 12:00 pójdę pod skocznię, by czekać na otwarcie bram o 13:00, aby nie spóźnić się na trening o 14:00 przed zawodami o 15:00, by potem poczekać pod skocznią do 20:00...
4. Hotka *przed zawodami w kraju*: Zdjęcia, autografy, zdjęcia, autografy, zdjęcia, autografy, czy mówiłam już o zdjęciach?
5. Hotka: Pero!!! Pero!!! Pero!!!
Hotka rok później: Danny! Domen! Peter Prevc? Był taki?6. Hotka: Jeśli ubiorę szalik Norwegii, pomaluję twarz na barwy Niemiec i wezmę flagę Słowenii, to chyba nikt nie zorientuje się, że jestem z Polski?
7. Hotka pod skocznią: Danny! Pero! Schlieri! Andi!... Chwila, chwila... Ile oni skoczyli?
8. Hotka po konkursie: Daniel! On jest moim bogiem! *zaczyna obserwować go na instagramie, snapchacie, facebooku, twitterze, szuka jego zdjęć i pobiera na telefon*
9. Hotka: Velta? Kto to taki?
10. *U hotki na telefonie* 567 zdjęć Wellingera, 672 zdjęć Schlierenzauera, 635 zdjęć Petera, 558 zdjęć Tande, 489 zdjęć Domena. Hotka: Mamoooo! Kupisz mi nową kartę pamięci?
*****
No to jest coś zupełnie nowego 😄 Czekam na wasz odzew 😁 Taka forma podoba się?
CZYTASZ
Fanki, faneczki, hotki, hoteczki. Skoki narciarskie.
RandomSkoki narciarskie okiem fanek oraz ,,hotek" przedstawione w humorystyczny sposób. Co myślą, mówią, robią.