8

12 2 1
                                    

P.o.v. Alica

Ik loop met Job door het museum. 'ik heb echt het gevoel dat we al 20 keer langs dit schilderij zijn gelopen.' Zegt Job 'Nope 22 keer' zeg ik droog terug, nou ja, even Roos bellen dan maar, ik pak mijn mobiel en typ het nummer van Roos in, maar ze neemt niet op, dus bel ik naar Kim, hey, die neemt ook al niet op, pfff lekker dan, ze laten ons gewoon in de steek, dan word ik gebeld door Bram,

B=Bram
J= Job
A= Alica
R=Roos

A: waarom bel je?
B: moest van de mentor, waar zijn jullie?
J: met wie bel je Alica
A: gewoon met iemand boeie
J: maar niet flirten!
R: doet ze heus niet Job!
B: jullie moeten snel naar de uitgang, we gaan
R: ZWEMMEN SUKKELS!
J: wow dat hoorde ik zelfs
A: maar we hebben geen idee waar in het museum we zijn.
B: Roos en ik komen jullie wel halen, bij welk schilderij zijn jullie?
J: bij dat vage schilderij waar uitgang op staat hiero
R: ja mwoan daar zijn er maar 2000000 van in de wereld
B: loop rechtdoor en dan rechts af, daar staat Jelle als een gestoorde ideoot te zwaaien.
J: oké
A: joe doei!
R: JOEJOE!

Einde gesprek

Wat was het nou? O ja, rechtdoor en rechtsaf. Ineens rent Job voor mij uit en hij schreeuwd: " ik hoor hem al, ik hoor hem al! ' en ja hoor, daar staat Jelle als een gek te zwaaien.

P.o.v. Roos (lekker lang geleden)
Zodra we bij het zwembad zijn aangekomen kleden we ons meteen om, Alica, Kim en Inez bonken ondertussen met zijn 3en op mijn deur. "Ja ik weet dat ik op moet schieten laat me!" Schreeuw ik lachend terug. "Nee! Ik wil je in het water duwen!" Zegt Kim. "Niet als ik eerder ben!" Schreeuwt Inez erdoorheen! Ze hoort nu al helemaal in ons groepje en staat in ons mobiel als papagaai omdat ze enorm houd van mensen na te doen (goh goed verzonnen Erika!) Snel stap ik uit mijn hokje met mijn nieuwe bikini aan,  nog in Parijs gekocht! Snel rennen we naar het bad om erin te jumpen maar ineens word ik vanachter beedgepakt en in het water gegooid door Bram. Jelle, Job en Bram zijn alle 3 aan het lachen als ze Kim en Alica er ook in gooien. Inez is nergens te vinden.. Wat raar! Waar zou je nou zijn?

Ja, dat weet niemand, behalve ik, nee ik eigenlijk ook nog niet want ik heb nog niet verder geschreven, maar wauw deel 8 alweer! En ik sta op nummer 208 in avontuur, dat vind ik best goed van mezelf, maar uhm JOEJOE!

RoosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu