Reggel fáradtan keltem. Úgy érzem magam, mint egy mosott szar. Lementem a konyhába és csak a boszit találtam ott. Haaj, mért ver engem az isten. Mért kell neki pont neki itt lenni. Pont most mikor egyedül hozzá nincs kedvem. Azt hittem nem kell vele beszélgetnem, de sajna nem jött ez se össze.
- Jaaaj sziaaa. Annyira hangosak voltatok tegnap, hogy alig tudtam este aludni.
- Ez van. Szokjál, hozzá marhára nem érdekel, hogy tudsz aludni este vagy nem.
- Te így nem beszélhetsz velem. Én vagyok a felnőtt tiszteltet kéne tanúsítanod felém.
- Hát tudod, a tiszteletet ki kell érdemelni. De te semmit nem tettél annak érdekében, hogy kapjál tőlem akár egy ici-pici tiszteletet is.
Szólásra nyitotta a száját, de ezt megakadályozta az, hogy apa éppen belépett a konyhába.
- Sziasztok. - köszönt. - a hétvégén elmegyünk kempingezni.
- Oké, de akkor el kell kezdenem pakolni, mert soha nem leszek készen. -monda Monica
- Jaaaj bocsi kicsim, de csak én meg Holly megyünk, mert szeretnék javítani a kapcsolatunkon. Mivel a tegnapi veszekedés után rá jöttem, hogy tényleg nem voltam jó apa.
- De ez nem jó. Olyan régen voltunk mi is kettesben valahol. És ez jó családi program lenne. És jobban megismerném ez által a kis kiruccanás által.
- Nem érdekel, ketten megyünk a lányommal és kész.
Monica persze megrendezte a szokásos bált, hogy ez így nem jó együtt kéne mennünk, mert egy család vagyunk meg ilyenek.
*Justin szemszöge néhány hónappal később*
Eltelt 10 hónap két napja volt Holly születés napja. Nekem a karrierem beindult és egyre jobban kezdek ismerté válni. Holly nyáron vagyis kb 2 héten belül elköltözik Romániába. Én meg itt maradok. Nem akarom elveszíteni, de sajna ez miatt, elfogom.
Ariana még mindig a nyakamra jár, de hidegen hagy. A suliban semmi érdekes nincs. Mióta ismerté váltam egyre többen akarnak velem barátkozni, de nekem a régiek kellenek. Ők voltak velem mindig.
- Sziasztok! - köszöntem a a stúdióban lévő embereknek.
- Szia. - köszöntek kórusban.
- Haliiii Justiiiin. - köszönt Ariana aki már ide is akkor jön amikor akar...
ESTÁS LEYENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.