Dus nu ben ik tien repen Tony's Chocolonely aan het wegwerken, vergezeld door een stapel dvd's. Mijn ouders zijn pas om half acht thuis, dus ik moet ook al in mijn eentje eten. Niet dat ik op dit moment erg veel behoefte aan gezelschap heb.
Maaike had het ook nooit moeten doen. Zoenen. Met DJWIDNNWMDWOKI.
Trouwens, ze was toch verliefd op die Zack? Trut.Mijn telefoon gaat af. Misschien is het Maaike die haar excuses aan wilt bieden.
Natuurlijk niet. Het is Karel. Hij heeft een foto van een bos bloemen gestuurd met de tekst 'ik wens je veel beterschap en voorspoed' eronder. Nou erg beter word ik hier niet van, want ik krijg alweer kotsneigingen. Fijn.Ik ben net de derde film van High School Musical aan het kijken, als de bel gaat. Mwah. Waarom zou ik open doen. Ik blijf dus lekker zitten. Ze kunnen de pot op.
Het valt me trouwens op dat Troy echt heel vals zingt. Waarom heb ik dat nooit gemerkt?
Wacht, het is niet Troy. Het komt van buiten. Ik sta op en loop naar het raam. Buiten zie ik Justin op de stoep meezingen met mijn High School Musical muziek, terwijl hij een plastic tasje met pizza en veel chocolade omhooghoud. Ik kan het niet laten dat mijn mondhoeken omhoog gaan. 'Kneus,' lach ik, nadat ik mijn raap heb geopend ,'wacht even, dan laat ik je binnen.'Dus nu zitten we samen op mijn kamer met High School Musical, Tony's en Milka. 'Waarom ben je eigenlijk gekomen?' Vraag ik,
'We zouden Hairspray kijken, weet je nog,' lacht Justin, 'En ik zag heus wel dat je niet echt ziek was, hoor. Dus ik dacht: er is vast iets aan de hand, laat ik veel chocolade meenemen. Wetenschappelijke wetenschappers zeggen namelijk dat er een stofje in zit waar je gelukkig van word.'
Ik lach naar hem. Hij lacht terug. Hij heeft kuiltjes, wat schattig. Eigenlijk is hij best knap. En lief. Liever dan DJWIDNNWMDWOKI, want die zag me niet eens staan. Misschien vind ik hem ook wel leuker. Wacht, zeg ik nou dat ik hem leuk vind? Dat kan toch niet, hij is er juist omdat ik liefdesverdriet heb. Maar hij is zo schattig.
'Goed, Hairspray,' zeg ik net iets te hard als ik opsta om de dvd in mijn laptop te doen.
JE LEEST
Het GEWELDIGE (en een heel klein beetje chaotische) Leven Van Mary van Berkelen
Teen Fiction"'Hoi ik ben Mary en ik heb roze haar!' Hoor ik mezelf zeggen. Shit. Waar ben ik mee bezig. Oh ja, de milka. 'Ehhh wil je chocola?' Zeg ik, terwijl ik de half verpulverde milkareep omhoog houd. 'Ehhm nee, dankje,' zegt DJWIDNNWMDWOKI. 'Milka, van...