Sonbahar Günüydü...Sally Ve Ailesi Londra'da yeni bir Eve taşınmıştır... Hatta Köşk Ama O Köşkte Onları Uzun Bir macera Bekliyordu. Sally 10 yaşında bir kızdı Korkuyordu... başına gelecekleri bilse napardi acaba... Yeni evlerine doğru Yola çıkmışlardı. Eve Vardılar temizlik vardı.Evlerine 1 Bahçıvan bir aşçı 1 hizmetçi tutmuşlardı. Babası Sally'e Yeni Odasını gösterdi Sally çok korkuyordu babası Sally i odasında yanlız bıraktı Sally Garip garip sesler duydu.
-Kim var orda ?
Sesler Yaklaşıyordu:
-Sally , Sally,Sally
Sally Korkmaya Başladı Ağlamaklı Oldu Hemen babasını Ve üvey annesine seslendi ... Öz Annesi Ile babası Ayrılmıştı... Bu Olay Sally nin Psikolojisini Bozmuştu... Babası Hemen Odaya girdi Sally Hıckırarak Ağlıyordu Babası ;
-Sally,Neyin var senin böyle Kızım ?
Sally Bi An Duraksadı;
-Birileri Bana sesleniyor...Korkuyorum Gitmek İstiyorum Benim ismimi Biliyorlar... dedi
Babası Sally'nin Hayal görmüş Olabileceğini Düşünerek Onu Sakinleştirmeye Çalıştı... Sally hala ısrar ediyordu Lütfen Bana Inanın Diye...Babası Bu Gece Dinlenmesi Söyledi Gece olmuştu Sally Uykuya daldı Ve O Anda... Tekrar bir Ses Sallyi Uyandırdı
-Sally Seninle Arkadaş olmak istiyoruz Sally Sally Arkadaşımız ol bizim-Siz kimsiniz ne istiyorsunuz Benden ?
-Arkadaşımız Ol Sally
Sally Korkuyordu Sally Hemen el feneri alıp eski bodruma indi orada küçük bir şömineye benzer bir yer vardı Sallynin dikkatini çekti yanına yaklaştığında Kilitli olduğunu farketti ve açtı aslında en büyük hatasını Yapmıştı 😢😢😢 Yaratıklar Sallye ışıktan korktuklari için fenerini kapatmasini söylediler Sally fenerini kapattı sonra Sallye Yaklaştılar Sally feneri bi an açınca karşısında onları gördü ve çığlık attı yaratıklar Sallye saldircakti ve bi an Babası Koşarak geldi arkasından annesi Yani kim Annesinin adı üvey annesi geldi Sonra evin Bahçıvanı geldi. Bu evin Bahçıvanının babası bu evin eski sahibinin oğluydu ve herşeyi biliyordu hemen Bodrum'dan çıkmalarını söyledi Ama neden olduğunu Söylemedi Herkes Uyudu Ve Ertesi Gün...
-SONRAKİ SAYFA-
YORUM YAZARLARI SEVİNİRİM 😧😛😻😍
NOT: BU KİTAP BIR FILMDEN ESİNLENMEDİR !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Korkma...😯😯😯
HorrorKorkulu,Lanetli Evlerine Yeni Taşınmış olan Küçük bir kızın Hikayesi...