Tanıtım

639 53 9
                                    


    Sonunda Sasuke'yi bulmuş, onun bankta yalnız oturmasından faydalanarak usulca yanına yanaşmıştım.

  "Selam Sasuke." Beni tanımasını ummuyordum ama beni görünce kaşlarını çatmış, 'neden buradasın?' der gibi bakmıştı. Bir insanın bakışları bile mi hiç değişmezdi? Yeniden doğmuştuk ama ikimizde de değişen bir şey yoktu, onun hisleri dışında.

  "Felsefe öğretmenimiz ile tartışmana kafam takıldı sadece, abindi öyle değil mi?" Mahçupça gülümsedim ve yavaşça yanına oturdum. Gözlerimi cevap vermesi için gözlerine diktim. Taptığım gözlerine yeniden bakıyor oluşum kalbimin teklemesine sebep oluyordu. Gözlerine baktığım bir kaç saniye içerisinde beş yüz sene önceki adamı hâlâ seviyor oluşuma hayret ettim.

  "Evet, abim." Dedi ve bankta iyice arkasına yaslandı.

   Yüzümü ona daha fazla yakınlaştırdım ve tadını çıkararak iyice gözlerine baktım."Reenkarnasyon hakkındaki görüşlerini merak ediyorum." 

  "Reenkarnasyon mu? Pek inandığım söylenemez işte." Kestirip attı ve gözlerini benden kaçırdı. Konuşurken gözlerini kaçıran insanların yalan söylediğini okumuştum bir yerlerde.

  Pes etmiyormuşçasına gözlerimi ondan ayırmadan cevap verdim. "İnsanlar hayat gayelerini gerçekleştiremedikleri vakit, onları hayata geri getiren şey hırslarıymış." Bana şaşkınca, sanki söylediğim şey onun aşina olduğu bir şeymiş gibi baktı.

   Ona bunu bir zamanlar söylediğimi hatırlıyorum, çok çok eski zamanlarda. 

Merhaba arkadaşlar ✧ \( °∀° )/ ✧
Yine ben, yine yeni bir hikaye. Kurgusunu uzun süre düşündüm ve yazmak istedim. Bölümler kısa ve sık olacağı için benim için yazması kolay ve eğlenceli olacak. Umarım beğenirsiniz, teşekkür ederim.

 

 

Destiny // SasuSakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin