del 3

246 16 6
                                    

niall pov.

jeg og hedvig gikk ned trappa og da sto alle gutten og thea å så på oss. Jeg kjente at jeg ble veldig rød i aniktet.

"hei hva gjør dere her?" spurte jeg liam,zayn og harry som stod som tre spørrsmåls tegn i gangen.

"vi lurte på hvor louis var" sa harry og så flørtende bort på hedvig.

"så kom liam på at louis hadde på find my iphone" sa zayn med ett stort smill om munnen.

"og da fant vi louis"sa liam stolt og smilte litt flørtende bort på hedvig.

Jeg tok hånden min rundt hedvig for å vis at de bare kunne legge sag langt unna hun for hun er min.

"jaja nå har dere funnet med, hva vil dere?" sa louis litt seriøs men alle viste at han tulla.

"vi lurte bare på om dere hadde noen planer for dagen" sa liam uten å ta blikket vekk fra hedvig.

"ja vi har planer i kveld, men ikke nå på dage, så vi kan sikkert finne på noe" sa hedvig med den fantastiske stemmen hennes.

"vi kan jo dra på shopping" sa jeg

"ja" sa alle de andre i kor.

På kjøpesenteret

Louis pov.

jeg gikk å leide thea i hånda, og niall leide hedvig. Plutselig hørte vi ett spektakkel uten like bak oss, jeg skjønnte hva som hadde skjedd. Jeg kikket på thea, og jeg tror hun skjønte at hun skulle løpe. Vi løp inn i den nermeste butikken/restuaten vi fant. Det var nandos og de som jobbet der forstod hva de skulle gjøre, dette har nemlig skjedd før. Det var nesten ingen der når vi kom, heldig vis. Vi begynte å bli ganske sultene og vi bestemte ossfor å spise lunsj der. For å si det sånn så var det ingen av oss som klagde noe særlig når niall kom med det forslaget. Vi spiste og forklarte jentene at de måtte bli vant til dette om de skulle være sammen med oss. Når vi skulle gå ringte jeg paul som er livvakten vår, og spurte om noen kunne komme å hente oss i bakdøra på nandos. Det tok omtrent 5 min så satt vi i bilen på vei hjem til oss.

Hedvig pov.

Huset til guttene var gigantisk. Jeg ble selvsagt med niall inn i leiliheten hans. Han viste meg rundt, det siste rommet vi kom til var soverommet hans. Det var veldig stort, det var en dobbelseng midt i rommet, et svært skap og en flatskjerm.

"wow"glapp det ut av meg jeg rødmet, men da kom niall bort til meg å sa

"du er veldig søt når du rødmer" og så kysset han meg på munnen. han trakk seg tilbake og tok armene sine rundt hoftene mine, jeg tok armene mine rundt halsen han og vi ble ståene å bare se på hverandre. så kysset han meg og jeg kysset han tilbake, det gikk over i klining og vi gikk bortover mot senga hans. han lå oppå meg så dro han av seg t-skjorta si så ble vi bare liggende i senga og kline.

Thea pov.

jeg og louis hadde allerede kommet oss i senga og vi bare lå å kikket på hverandre, vi hadde ikke på oss noen klær, bortsett fra undretøy. jeg lå oppå louis, louis kysset meg på munnen, som fort gikk over til klining. så kan du jo bare tenke hva som skjedde videre.

plutselig fikk jeg en melding av hedvig at Niall og hun ville avlyse daten, jeg tenkte bare jippi mere tid med louis alene. louis var enig så jeg svarte at vi får ta det igjen en annen gang.

Jeg våknet av at noen strøk med på armen, jeg snudde meg og så rett inn i øynene til louis, jeg smilte.

"god morgen vennen" sa han

"god morgen kjekken" sa jeg og kysset han

jeg la meg oppå han og tok rundt han, det var så deilig å ligge der tett inntill han. vi rullet sånn at jeg lå undre og han over. jeg bare smilte, det gjorde han også. han begynte å kile meg, og jeg da som er så urtolig kilen.

"hahah hah lo louis sl slu slutt hahaha" sa jeg og holdte på å le med i hjel. han stoppet så kjente jeg de fantastisk myke leppene hans treffe mine og vi starta å kline.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jeg har veldig skrive sperrre akkurat nå, men skal prøve å oppdatere når jeg får tid. Jeg har nemlig ingått en avtale med mamma at jeg ikke skal ha telefonen før klokka 8 på kbelde og om jeg klarer det resten av skoleåret skal jeg få dra på 1D konster!! men det er helt utrolig at jeg har over 160 leser tusen takk <3 håper det jeg skrev i stad svarte på en del spørsmål som dere kanskje har hatt :-) men tusen tusen takk for at du har tatt deg tid til å lese og jeg lover at jeg skal bli flinkere på å oppdatere :-) tusen takk elsker dere <3<3<3

Strong (louis fan fiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon