Ρεβεγιόν 🎄

239 24 4
                                    

Η Vivian και ο Andrew ήταν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι , αν και είχαν γνωριστεί μέσω ενός επικερδούς για τις οικογένειες τους προξενιό. Κατάφεραν να αποκτήσουν δύο όμορφα παιδιά , την Kate και τον Jason. Η Vivian αν και είχε πάντα έφεση στα γράμματα και ήθελε να σπουδάσει, οι συνθήκες δεν της επέτρεψαν να πραγματοποιησει τα όνειρα της. Ο Andrew από την άλλη πλευρά με την βοήθεια και την στήριξη της γυναίκας του κατάφερε να διαπρέψει στον χώρο των επενδύσεων και πλούτισε. Έτσι πέρασαν γαλήνια τα χρόνια, μέχρι σήμερα.

29/12/1993

Vivian : Τι ώρα θα φτάσουν οι καλεσμένοι;
Andrew : Όπου να ναι θα έρθουν. Μην αγχώνεσαι όλα θα πάνε τέλεια!
Vivian : Ελπίζω τα φαγητά μου αυτήν τη φορά να τους αρέσουν. Όχι σαν πέρυσι που δεν τους άρεσε η γαλοπούλα
Andrew : Ήδη τα φαγητά σου μου έχουν σπάσει την μύτη, θα είναι πεντανόστημα !

Χτύπησε το κουδούνι, ο Andrew πήγε να ανοίξει την πόρτα και βλέπει τα δύο παιδιά του ,τον Jason και την Kate. Η Kate είναι η μεγαλύτερη 25 ετών και ο Jason 23. Ειχαν πλέον μεγαλώσει. Η Kate ήταν από τις λίγες γυναίκες της εποχής που επέλεξαν να σπουδάσουν, έτσι πριν λίγους μήνες είχε αποφοιτήσει από την σχολή νομικής. Ο Jason ακόμα σπουδάζει οικονομικά.

Andrew: Καλώς τους περάστε. Χρόνια πολλά, καλές γιορτές να έχουμε και φέτος.
Kate / Jason : Επίσης πατερούλη. (Και τον αγκαλιάζουν ταυτόχρονα )
Kate : Ααα θέλω να σου γνωρίσω και το αγόρι μου τον Chris . Είπα επιτέλους να τον φέρω να τον γνωρίσετε.
Chris : Χρόνια Πολλά! Χάρηκα για την γνωριμία . (Και παρατάσει το χέρι του)
Andrew : Και εγώ χάρηκα . Κανονίσου να την προσέχεις την κόρη μου. (Και του σφίγγει το χέρι σε μια θερμή χειραψία )
Chris : Φυσικά και θα την προσέχω.
Η κόρη σας είναι εξάιρετη κοπέλα, μου έχει πει τόσα πολλά για την οικογένεια σας.
Andrew : Χαίρομαι. Εμάς πάλι δεν μας είχε πει τίποτα η Kate.
Jason : Τέλος πάντων, πάμε να καθίσουμε δίπλα στο τζάκι γιατί πάγωσα.
Kate : Καλά λέει ο Jason . Αχ τα φαγητά μυρίζουν πολύ ωραία.

Στο μεταξύ κάθισαν στον καναπέ μπροστά από το τζάκι. Η Vivian κατέβηκε από τις σκάλες που οδηγούσαν στο δωμάτιο της . Ήταν υπέρλαμπρη και εκθαμβωτική παρόλο τα 42 της χρόνια .

Vivian: Καλώς στους ! (και αγκαλιάζει τα παιδιά της ) Που ήσασταν τόση ώρα; Ο κύριος ποιός είναι;
Kate: Μαμάκα μου να σου γνωρίσω τον Chris είναι το αγόρι μου εδώ και τρεις μήνες
Chris: Χάρηκα κυρία Vivian . Η κόρη σας είναι υπέροχη κοπέλα και την αγαπάω πολύ!
Vivian : Και εγώ χάρηκα Chris (Μμμ ,δεν τον συμπαθώ, αυτός κάτι κρύβει )
Jason : Τι ωραία επιτέλους μαζευτήκαμε σαν οικογένεια!
Andrew : Χαχαχα ναι .

Μέσα σε λίγη ώρα είχαν φτάσει όλοι οι καλεσμένοι . Οι γονείς της Vivian ,οι δύο κουμπαροι τους ,η κολλητή της Vivian, και τα δύο της αδέλφια . Ο Andrew δεν είχε οικογένεια, όλοι του οι συγγενείς ήταν δυστυχώς νεκροί.

Η ώρα πέρναγε ώσπου κάθισαν στο τραπέζι όλοι για να φάνε. Το τραπέζι ήταν γεμάτο με στολίδια που συμπλήρωναν την γιορτινή ατμόσφαιρα. Τα φαγητά φρεσκοβγαλμένα από τον φούρνο γέμισαν το δωμάτιο με θεσπέσιες μυρωδιές.
Το παχύ χιόνι και το βαθύ σκοτάδι είχαν κατακλύσει πλέον το τοπίο. Το μόνο που ξεχωρίζει στον κατάμαυρο ουρανό είναι η πανσέληνος, που φεγκοβολά πλάι στα αστέρια.
Το δείπνο είχε σχεδόν τελειώσει .

Margaret : Συγχαρητήρια Vivian το δείπνο ήταν φανταστικό. (Κουμπαρά της Vivian )
Amanda : Από εμένα πήρε το παιδί!
James : Εμ βέβαια τι θα έλεγες εσύ. (Μητέρα και πατέρας της Vivian )
Amanda : Φαε την γαλοπούλα σου (και τον κοίτα ειρωνικά , προκαλώντας γέλιο στους υπόλοιπους καλεσμένους )

Ξαφνικά. .. το φως έσβησε
Μία αντρική κραυγή ακούστηκε σαν να ξεριζωνοταν η καρδιά του . Ρίγος και ανατριχίλα κατέκλυσε τα σώματα των καλεσμένων.
Έπειτα από φωνές και ουρλιαχτα το φως ξανά άναψε ...
Το μόνο διαφορετικό αυτή τη φορά ήταν το γεγονός ότι ο Andrew ήταν νεκρός. Ένα μεγάλο κουζινομάχαιρο είχε καρφωθεί στο στήθος του και το αίμα έτρεχε σαν ποτάμι .
Όλοι έμειναν άφωνοι, πάγωσαν .
Άρχισαν να φωνάζουν και να ουρλιάζουν
Η Vivian έκλαιγε και πήγε τρέχοντας να καλέσει την αστυνομία.
Αλλά το τηλέφωνο ήταν ανενεργό. ...

Ματωμένα Χριστούγεννα  (Υπό Διόρθωση 3/13)Where stories live. Discover now