Тъпи стъпки огласиха тишината настанила се в трапезарията. Дори и тихите разговори на масата престанаха. Всеки обърна глава към стълбището.
-Какво сте ме зяпнали? Не съм атракция-рече шеговито Кас.
-Кас!-възкликна Рина и се стрелна към приятелката си. Нежеланието да я пусне силно си личеше. За секунди Кас се отпусна в прегръдката на приятелката си. Бе й нужна прегръдка. Дълга прегръдка.
-Радваме се да видим, че си по-добре-спомена Бел прекъсвайки момента им.
-Много по-добре съм. Благодаря!
Синята й туника леко сияеше на слънчевите лъчи прокрадващи се през прозореца. Кротко и тихо двете момичета седнаха и закуската продължи сякаш нищо не се бе случило. Шуменето на прибори по порцелан бе достатъчно красноречиво дори и за всеки глупак.
-Имаме нова мисия-гласа на Люк накара всички да замръзнат. Всички освен Кас. Тя спокойно си режеше парче шоколадова торта.
-И каква е тя?-попита тя. Макар и да бе отправила въпроса си към Люк, тя водеше битка с една ягода. Ягодата й се изплъзваше на косъм, което повече я вбесяваше.
-Има сведения, че хора от Консулството в Столицата са двойни агенти от Анките. С информацията дадена ни от първия ни източник, на който така и не му запомних името, ...
-Роджър-прекъсна го Бел.
-Мерси Бел. С информацията от Роджър сме подсигурени за някой лица както и за папки с информация, но тези папки са в Библиотеката на Консулството.
-Но там има твърде много хора-мислеше на глас Гън.
-Скритата библиотека на Консулството-доизказа се Люк.
-Но тя е само легенда...-обърка се Рина.
-Оказа се, че не е. Роджър спомена, че малко хора имат достъп до нея. Той е бил един от тези. Даде ни картата на подземието и как да стигнем до там. Но ще трябва да се разделим. Трябва да имаме причина да сме там. За това имаме среща други ден. Заминаваме за Столицата.
YOU ARE READING
Първият Паднал Ангел
FantasyАнгел, загубил всичко. Наемен убиец, ненадминат в тихите убийства. Свят на ръба на разрухата. Империи и кралства, жадуващи за победа, независимо пролятата кръв. Осмина, дръзващи да се опълчат на лъжите и мръсните тайни, борейки се за страната си. Ед...