Stăteam pe scaunul înalt ,la masa barului cu 2 tipi langa mine, din câte îmi pot aminti . Mă priveau insistent ,iar eu îi lăsam să o facă , să se holbeze la mine, la sânii mei prin dantela maieului ,la pielea mea alba prin gaurile adanci ale jeansilor indecenți de la Ralph Lauren , cumpărati chiar in ziua aceea . Mă simteam minunat , mă priveau ,îmi admirau frumusețea și misterul , mă atingeau tandru cu mici ezitări . Le acceptam provocarea , eram din ce în ce mai irezistibilă , le vorbeam , rosteam printre buzele roșu aprinse ,paietate cu îndrazneală ceea ce voiau să audă, ceea ce îi înnebunea și îi făcea să mă dorească .
La masa barului printre sticlele deja goale de bere si paharele mici de shoturi se mai afla o sticlă de șampanie scumpă ,desigur căreia oricum nu îmi amintesc numele , care se scălda in gheața fară inhibiții , și pe langă , niște pahare din care eu sorbeam deliciul . Beam tandru din paharul înalt ,părand atat de misterioasă , și totuși atât de provocatoare .
Nu îmi dădusem seama , locul în care îmi era greu să îmi etalez corpul pe tocurile foarte înalte din cauza mulțiimilor de fețe , din cauza persoanelor cu diversități de ținute , locul care era foarte aglomerat , în care atmosfera era atât de încinsă încât machiajul îmi rezista doar pentru că era făcut de o profesionistă, acum era gol, atât de gol încât aș fi putut să mă arunc pe canapea și să îl las să îmi atingă din ce în ce mai mult formele voluptoase , să mă vadă și mai provocatoare , și să înebunească doar privindu-mă , mai mult decat o facuse pană atunci . Dar nu ,priveam în jur , în timp ce mâinile lui mă atingeau cu nebunie și încercam să înțeleg când am rămas atât de singură și clubul a ramas atât de gol, doar cu câteva persoane care încă se rupeau în figuri de dans ,iar eu îi admiram , în timp ce mai sorbeam un pahar de șampanie . Picior peste picior , priveam în gol , gândindu-mă dacă să accept că Domnul Misterios , căruia nici acum nu îi cunosc numele să închirieze o cameră la cel mai luxos hotel , unde putea să facă mai multe decât să mă soarbă din priviri si să își lase amprenta asupra gâtului meu cu buzele sale cărnoase și umede .
Probabil aș fi acceptat , eram atât de plictisită încât voiam să mă joc cu cineva , să îl înebunesc de-a dreptul . Mi-a adresat încă o dată întrebarea dacă vreau să îl însoțesc , eram pe cale sa îi răspund , îmi deschisesem ușor buzele pentru a rosti , dar cineva , chiar in momentul acela a trecut pe langă mine și mi-a aruncat privirea aceea irezistibilă , am schițat doar un zambet , iar el a plecat mai departe increzător ,îmbracat în tricoul său de la KC , căruia puteam să îi simt mirosul de tigară îmbrățișat cu al parfumului său, cu care putea cuceri orice femeie . Nu era oricine , era el , singurul care a reușit să mă înebunească pană în momentul de fată, care mă săruta cu atâta nebunie și mă făcea să mă ridic la cer de plăcere .
Nu am mai spus nimic , iar Domnul Misterios mi-a mai turnat un pahar și mă privea zdruncinat , fară să înțeleagă ceea ce tocmai se întamplase iar eu îl priveam , făcându-l să se simtă din ce în ce mai intimidat.
Aș vrea sa stiu cum, exact, s-a întamplat ..îmi pot amintii doar că cineva mi-a adus geaca de piele de pe canapeaua plină de pernute pufoase , cerându-mi confirmarea că este a mea , iar apoi m-am văzut coborând scările de lemn cu grijă , simțind căldura unuei mâini ,care îmi îmbrățișa talia cu o delicatețe puternică.
Ne aflam in fața clubului , întunericul aflându-se pretutindeni , iar felinarele deasupra noastră , luminandu-i ochii care mă priveau atât de intens si dulce , o privire pe care nu aș putea să o descriu , o privire care mă copleșea .
Mă săruta ușor , întrerupt , în timp ce așteptam taxiul , iar acestea se transformau în cele mai de vis sărutări , care au fost intrerupte de prietenul său ,care ne-a deschis portiera de un galben murdar și am coborât la el acasă.
El ma ținea strâns , renunțand să își dezlipească brațul doar cât să îmi dau jos geaca , ca să îmi poată admira sânii . Stăteam lipiți pe canapea , așteptând vinul fiert , vrăjiți de mireasma magică a acestuia . Totul era foarte comfortabil , mă aflam langă SINGURUL BĂIAT CARE A REUȘIT SĂ ÎMI ATRAGĂ ATENȚIA (până în momentul de față ).
Fără a îmi da seama mana lui se strecura sub jeansi mei albaștrii , i-am privit câteva secunde Rolexul de la mână și am împiedicat ca aceasta să îmi atingă mai mult decât jeansii. M-a privit ușor revoltat și a continuat să mă sarute dulce , ne jucam obraznic cu limbiile și ne atingeam provocator .
Fară să îmi dau seama totul a luat o întorsătură ciudată, ele fiind victimele "jignite" de către mine , iar prietenul SINGURULUI BAIAT CARE APROAPE M-A CAPTIVAT își dorea din toată ființa să dispar , să nu îmi mai poată simții nici parfumul în casa sa .
SINGURUL BĂIAT CARE APROAPE A REUȘIT SĂ MĂ ÎNEBUNEASCĂ mi-a impus o condiție ca să rămân ,pe care nici acum nu o înțeleg , era o glumă sau el chiar era conștient pe vorbele pe care le scotea printre buzele așa provocatoare?
Încă pot ține minte cu exactitate "Am vorbit cu el , dacă ne faci un oral poti ramâne " , le rostea ca pe o glumă, ca ceva spus la mișto , dar care m-au facut să mă simt jignită și înainte să am timp să spun ceva, să il fac să regrete că a putut rosti așa ceva , mă vedeam în stradă pe zăpada rece , pe care nu o mai puteam vedea așa magica ca înainte , văzandu-i doar murdaria și desigur pe langă si lucrurile mele aruncate pe langă mine . Mă simțeam ca ultima femeie de pe această planetă, chiar Univers , dacă mai există alte specii femeiesti , nu puteam să las totul așa , să fiu in așa hal insultată, ca o poveste în care magia începea să pluteasca mai tare în jur să se transforme în scrum .Trebuia măcar să mă remarc , să nu las totul așa , să intru înapoi si să îi pun la punct, să îi lămuresc cine sunt EU . Și asta am și facut, am intrat furioasă , cu demnitate (pe care cu greu o mai aveam ) și am început să spun tot ce îmi trecea în minte despre faptul că nu îsi permit să arate un astfel de comportament față de mine . Nu îmi păsa pe cine aș putea deranja , tonul meu se ridica , începand aproape să țip ,iar SINGURUL BAIAT DE CARE AȘ FI PUTUT SĂ MĂ ÎNDRAGOSTESC transformat în BAIATUL CARE A REUȘIT ÎMPREUNĂ CU PRIETENUL SĂU SĂ MA FACĂ SĂ MĂ SIMT INFERIOARĂ mă privea nervos ,încercand să mă lovească , probabil că îl făcusem pe el să se simtă jignit cu fiecare vorba pe care o rosteam pe un ton din ce în ce mai ridicat .
M-am întors acasă cu taxiul , nu îmi dădeam seama unde mă aflam ,nici macar în ce parte a orașului , doar plângeam pe bancheta din față ,încercând să nu fiu prea evidentă . Dar nu avea rost ,lacrimile mele erau din ce în ce mai abundente , sperindu-l pe taximetrist , neștiind dacă să mă întrebe ce am pățit sau să mă lase în pace . Se vedea pe fața sa că era ușor speriat , dar tot ce a facut era să îmi ia banii ,fara să se implice în vreun mod in viața mea.
Eram zdruncinată , tot ce fusese mai frumos s-a transformat ușor ușor în ceva oribil pentru mine , de la vorbele urâte , pană la faptul că m-a aruncat în stradă ca pe un obiect . Nu îmi păsa, știam doar că păream puternica , fară a mă deranja ceva din ceea ce spuneau , rămanand eu deasupra lor și făcandu-i pe ei să se simtă umiliți pentru ceea ce tocmai au făcut .
Dar mă întreb oare de ce s-a întamplat asta . Oare a vrut decat să mi-o traga părând draguț la început ? Oare tot la ce se gândesc bărbații este de a ne-o trage ? Domnul Misterios, NENOROCITUL ATRĂGĂTOR , totul pare să ducă decât a ne vedea în patul lor .
Ei sunt influențați de prietenii lor când iau astfel de decizii ?
Nu v-am spus .. În ciuda umilinței pe care i-am provocat-o , el chiar și-a dorit să rămân , să mă ducă într-un alt loc mai liniștit (avea "aceea privire " când îmi vorbea , făcandu-mă să uit pentru câteva momente tot) dar al său prieten (care tocami și-a făcut un dușmam sau cu siguranță nu un fan) nu l-a lăsat. De ce ? Pentru că el nu m-a plăcut , penru că nu mă suporta ?
Nu știu ce este mai grav , că aceștia îi influențează sau că ei se lasă influențați ?
Și ce aș putea spune despre mine ? Despre faptul că l-am lăsat pe Domnul Misterios baltă , nici măcar nu știu cum m-am evaporat din imaginea în care eu stăteam la bar iar el mă sorbea . Este vina mea ? Este faptul că altcineva a reușit mai tare să mă atraga și l-am lăsat pe el singur , când toată noaptea stătea doar lânga mine și mă dorea atât de tare ? Dar el de ce nu m-a oprit ? Sau oare a făcut-o ?
P.s. Peste câteva zeci de minute primesc un mesaj de la POATE BAIATUL DE CARE MA VOI ÎNDRAGOSTII , care nu suna prea rau.XoXo , Pretty girl
CITEȘTI
Totul despre FEMEI , barbati , SEX ?
RomanceOare ce se întamplă ? Ce este în mintea bărbaților ? Ce vor ei , de la noi creaturile neînțelese așa cum ne consideră ? Oare înțelege cineva ce se afla în creier ? Oare creierul lor este proporționat în "femei " și sex ? Oare tot ce le face placere...