Egy tétova,, Hello! " mindenkinek :)

11 1 1
                                    

Sokszor fogtam már bele egy ehhez hasonló könyvbe. Azonban, végül sose találtam meg az... Ízét. Kell egy benyomás, amin folytathatom a cselekményt. Az a dolog, amitől szinte kézzelfoghatóvá válik. Eddig nem volt meg, de most már az enyém, amit olyan sokáig kutattam. És mi is ez a feeling? A kurázsi. A szenvedély, ami mindannyiónkban ott van-valamennyire. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Ez annyiban befolyásolja majd történetemet(történetünket), hogy főszereplőink sokkal élőbbé válnak.Semmi mesterkéltség és köntörfalazás.
Meg foglak nevettetni és ríkatni titeket. Teszek róla, hogy rohadt dühösek legyetek a szereplőkre, és ezáltal rám is.Szeretni is fogtok néha, ha úgy alakul a sztori, ahogy ti akartátok. (Bár ez nem sokszor fog előfordulálni.)
Nincs garancia semmire. Azoknak írok, akik fogékonyak arra, hogy átérezzenek MINDENT. Aki még nem tudja, mit jelent ez, tartson velem és megtanítom rá. :)
,, És hogy én ki vagyok? Nos... "(Aki látta Burton filmjét, a Charlie és  a csokigyár-at, tudja, miért tettem ezt idézőjelbe.) Megszállott életfüggő vagyok. Szeretem a pulzálást és a rohanást. Rengeteg tervem van. Bevallom, mint minden karakterembe mostani főszereplőnkbe(kinek nevét számotokra még sűrű homály fedi) is tettem egy csipetet magamból. Az ambíciózusság éltet. A tervek, amelynek nagy részét jó lenne megvalósítani, ugyanis az élet naaaagyon rövidke.
Az írás egy, rengeteg őrületem közül és rendkívül kitartóan művelem már jó ideje. Szeretem, ha örömet okozhatok másoknak, és érzelmeket válthatok ki a körülöttem lévőkből a történeteim által. Remélem, itt sem okozok csalódást senkinek sem. Egyelőre, ennyit árulnék el magamról. (+1 a kedvenc színem a zöld) Ha a későbbiekben igényt tartotok arra, hogy bővebben bemutatkozzam, majd úgyis jelzitek.
Még egy formális információt szeretnék veletek közölni, még mielőtt elfáradna az ujjatok a sok lefelé görgetéstől. Minden héten egy fejezetet szándékozom feltölteni. Ez persze, változhat,mivel van egy életem. De erről mindig értesíteni foglak titeket.
Valószínű, hogy van olyan közületek, aki már régen megunt és ellapozott egy izgalmasabb területre, de Te, aki elolvastad ezt a kis bevezetőt, Neked köszönöm.  :)
[Az első fejezet feltöltésre kerül:01.20]

Üdv, B.
#passiondancer

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hallgass már meg! Where stories live. Discover now