EM's POV
Τι ήταν αυτό με την Violet; Φυσικά με ότι είδε έφυγε σαν κυνηγημένη...Το περίεργο είναι ότι πετούσε κάτι άκυρα σε φάση "Δηλαδή όλα ισχύουν" ή "Ξέρεις...".Που να ήξερε όμως πως δεν έχω ιδέα για ποιο πράμα μιλούσε... Αλλά δεν θα το αφήσω αυτή τη φορά, έχουμε μια συζήτηση να κάνουμε.
Πηγαίνω και χτυπάω την πόρτα του δωματίου της.Ακούω έναν ήχο να έρχεται από την άλλη μεριά της πόρτας."Η Em είμαι.Το ξέρω ότι είσαι μέσα.Violet..."τελικά ακούω το κλειδί να μπαίνει μέσα στην κλειδαρότρυπα και η πόρτα ξεκλειδώνει.Με το που ανοίγει με αγκαλιάζει λες και έχει να με δει 20 χρόνια...Τι ακριβώς;
"Τι συμβαίνει;"
"Συγνώμη."
"Για ποιο πράγμα;"
VIOLET's POv
Πραγματικά λυπάμαι, απλά έχω μια μικρή ελπίδα πως δεν ξέρει ακόμη. Οπότε για άλλη μια φορά θα πω ψέματα και θα κάνω την ανήξερη... Καλά πάω. Εύχομαι να μπορουσα να μιλάω με όποιον θέλω ανοιχτά...Δεν το μπορώ άλλο αυτό."Δεν...Ξέρω.Απλά καταλαβαίνω πως κάτι τρέχει μεταξύ μας φυσικά και το σηχαίνομαι αυτό.Δεν μου αρέσει να είμαστε τσακωμένες."
"Ούτε εμένα, αλλά μου χρωστάς πολλές εξηγήσεις.Γιατί αντέδρασες έτσι στο δωμάτιό μου;Ποιος ήταν εδώ μαζί σου εκείνη την ημέρα;Πως έφυγε τόσο γρήγορ...".
"Ηρέμησε θα σου πω.Στο δωμάτιο σου...Τρόμαξα...Εγώ χρειάζομαι εξηγήσεις για αυτό και όχι εσύ..."(κγχμ ούτε καν)"Και, οκ όσων αφορά εκείνη τη μέρα ήμουν με έναν φίλο μου και τρομάξαμε μήπως είναι κανένας δάσκαλος και από το άγχος μου ξεχάστηκα και σου είπα ότι είμαι μόνη μου."
"Κι εγώ γιατί δεν σε πιστεύω;"
"Πραγματικά σου λέω την αλήθεια.Τι άλλο θα μπορούσε να ισχύει;"
"Είχα κατι στο μυαλό μου."
"Τι;"
"Κάτι υπερφυσικό ας πούμε..." την κοιτάζω λίγο με το βλέμμα: κατάλαβες τι βλακεία πέταξες τώρα...; Και άρχισα να γελάω σαν υστερικό.Εεε μετά από τέτοιο act αν δεν με πιστέψει δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο!
"Καλά γέλα εσύ, για τι σου φάνηκε όμως αυτό που είδες στο δωμάτιό μου;"τότε σταματάω να γελάω.Μπράβο μου,τελικά σκατά τα έκανα...
"Καλά σόρυ.Ας το αφήσουμε όμως αυτό το θέμα και πάμε σε αυτά που έχουν σημασία αυτή τη στιγμή! Θα πας στο πάρτυ σήμερα;"
"Ναι."
"Τέλεια.Ευκαιρία να ξεχαστούμε και λιγάκι ε;"
"Ναι..."
YOU ARE READING
And Then Everything Changed.
VampireΕίμαι η Emily Blake, 17 χρονών και έτσι άλλαξε η ζωή μου. Η Emily μένει με την οικογένειά της στην Καλιφόρνια, μέχρι που οι γονείς αποφασίζουν πως πρέπει να αλλάξει σχολείο και να πάει στην Γκλόρια Ακαδημία.Εκεί, πολλά πρόσωπα μπαίνουν μέσα στη ζωή...