wegwezen!

8 0 1
                                    

''Ik kan niet zonder je!'' ''Ik kom terug! dat beloof ik je!'' CUT! Bedankt Sara, Bedankt Daan. ''Graag gedaan Dave'' zegt Sara. Ze loopt naar haar kamer waar haar spullen liggen. Er ligt een briefje van Daan. Vanavond bij la toché om 8 uur. Ik zie je daar. Xxx Daan. Wat een slijmbal, maar ik heb niks te doen vanavond dus waarom niet. Sara rijdt naar huis en gaat douchen. Ze trekt haar kleren uit, draait de douchekop open en stapt onder de douche. ''Lets set it on! oh yeah!'' Sara loopt te zingen onder de douche, als ze in één keer iets hoort draait ze de douchekop dicht en luistert nog een keer goed. Ze hoort gebonk. Ze pakt een handdoek en wikkelt het om haar heen. Ze loopt richting de woonkamer en kijkt. ''Oh nee! niet weer die paparazzi!'' Ze rent  naar haar kamer pakt een kleine afstandsbediening en drukt op het pijltje die omlaag wijst. ''Gelukkig'' De schermen in de woonkamer zijn dicht en Sara kan nu weer rustig verder douchen. Ze draait de douchekop weer open, doet haar handdoek af en stapt er weer onder. Ze pakt haar favoriete Rituals Foam Douche Gel en smeert het over haar lichaam heen. Ze spoelt het er voorzichtig vanaf en gaat vervolgens tegen de deur van de douche aan zitten. *zucht* ''Beroemd zijn is niet altijd leuk, ik zou zo graag gewoon een keer een normale dag willen hebben, als een normaal mens, in een normaal huis, maar dat kan toch niet.... Shit! Het is al half 8! Over een half uur moet ik daar al zijn! Rode jurk, blauwe jurk? Rode...'' Sara trekt haar rode jurk aan en borstelt haar haar. ''Nog even wat mascara en dan ben ik klaar.'' Ze pakt haar auto en rijd weg. ''PLING'' berichtje. Sara kijkt op haar telefoon. 

Ik ben er al x.

Ik ben er bijna, nog 5 minuten, ik zit in mijn auto.

Oké zie je zo xxx

Die xjes hoeven niet Daan..

Vind ik wel leuk om te doen :)

...... tot zo

Tot zo!

Als Sara er is staat er een ambulance. ''Pardon mevrouw, kent u deze meneer?'' ''Ja daar had ik mee afgesproken.'' Zodra Sara een paar stappen verder zet ziet ze de paparazzi Daan fotograferen en interviewen. Sara ziet het en springt er gelijk voor! ''STOP!!!!!'' schreeuwt ze. ''Deze man is gewond en jullie gaan hem lopen interviewen! doe normaal! Ga mij dan interviewen niet hem! stelletje dombo's'' En ja, de paparazzi stapt gelijk op Sara af en ze beginnen te filmen...


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 30, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Sara LocusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu