Waarom bovenbouwboys geweldig zijn >.<

55 6 63
                                    

Mag ik heel eerlijk wat zeggen? Bovenbouwboys zijn geweldig :") Ik moet toegeven dat ik er een hele tijd niet meer aan heb gedacht en met mijn vriendinnen ben omgegaan, maar hé speciale dingen zijn speciaal. Net als sneeuw dit jaar... 

Zoals elke vijf dagen in de week loop ik de school uit op naar mijn fiets te gaan  en weg te fietsen van school. Alleen deze keer deed ik dat niet meteen, wegfietsen. Een paar jongens stonden op het plein voor de uitgang en voor de fiets moet je dus een stukje rechtdoor en dan naar links voor de fietsen, hoewel je dan al bijna bij de fietsen staat. Voor het plein moet je de school uitlopen en rechtdoor lopen, dan heb je aan de linkerkant de fietsten staan. Hoe dan ook, daar stonden dus wat jongens, zes(?) bovenbouwboys. Gooit één van die jongens opeens een sneeuwbal naar ons toe (mij en drie andere vriendinnen). Beginnen die andere jongens ook te gooien. Mis. Mis. Mis. Mis. Afwerend been. Mis. Mis. Ben ik gewoon doorgelopen naar mijn fiets, heb mijn fiets mét sleutel neergezet bij de uitgang (poort) aan een vriendin gevraagd of ze erop wil letten en naar hen toegelopen. Hm waarom niet teruggooien? Gisteren gooide ik toch ook sneeuwballen naar mijn broertje? Dus ik pak wat slappe sneeuw en loop nog dichter naar ze toe. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Afwerend been. Wie gooit er ook mis: ikke! Ik kan echt 100% niet gooien... Niet dat die jongens dat door hadden *kuch*. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Scheldwoord. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Scheldwoord.  Mis. Mis. Komt er een jongen naar me toe rennen tot ongeveer 5 meter. Wtf te hoog. Rent/Loopt weer weg. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Scheldwoord. Gooi ik: duh mis. Komt één van mijn vriendinnen aan met harde sneeuwballen (ly <3) gooi ik: mis! Gaat zij ook gooien: idk of die raak was of niet. Jongens: Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Eén van die jongens: 'Wtf die Chinees is veel te klein om te raken.' Wtf jullie kunnen niet gooien! Mis. Mis. Mis. Mis. Mis. Gooit er eíndelijk iemand raak op mijn schouder en spat uit elkaar dus ook op mijn oor en nek (beetje). Ga ik naar mijn vriendin toe en krijg ik een harde sneeuwbal van twee andere vriendinnen die sneeuwballen gaan maken. Loop ik weer naar die jongens toe. Ik: mis! 

Wacht waar komt die sneeuwbal van achteren vandaan?! Twee jongens uit de eerste of tweede staan daar bij hun fietsen heel schijnheilig te grijnzen. 'Hm, misschien moeten hun maar pakken.' Zeg ik en gaan we met z'n vieren naar hun en gooien sneeuwballen.... Super vaak mis... Ikkuh. Die jongens blijven daar staan en sneeuwballen gooien. Mis. Mis. Mis. Mis. Tja... Jammer. Ik: mis. Fck. Ik: 'Jullie kunnen echt niet gooien, hè? Zelfs mijn broertje gooit nog beter!' Serieus dat is waar. Ik ben gisteren naar het bos geweest en heb daar sneeuwballen gegooid (toen kon ik nog wel gooien, wtf). Tactiek: dichtbij lopen en gooien. TADAA! DÉ TACTIEK VOOR SUCCES! Risico: sneeuwbal terug, but who cares?! Maar nee hoor, zij blijven staan en blijven sneeuwballen gooien.

Ik: 'Gooi dan. Nee? Weet je niet wat gooien is?'
Antwoord één van die jongens: 'Wel.' Nog steeds geen gooiende sneeuwballen. Eén van die jongens pakt zelfs al zijn fiets.
Ik: 'Gooien met sneeuw, je weet wel, niet met je fiets.' Wat was dit leuk. Dus wij gooien. MIS! Is er iemand die gooiles kan geven?? ^^' :S  Zij gooien ook... Mis.Mis.Mis.Op de tas van een vriendin. Achter ons.

Mwah oké het was wel oké zo, dus ik pak mijn fiets (die dus alleen stond ja....) en fiets weg. Naderhand had ik pas door dat ik sneeuwballen aan het gooien met die twee jongens, een paar van die zes jongens ook nog een paar sneeuwballen (ver) over ons heen gooide.

Een extra pluspunt voor bovenbouwboys, ondanks de scheldwoorden...

Dear BearWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu