GEÇMİŞ YÜZLEŞMEK İÇİN VARDIR

29 5 5
                                    

Bugün yine geç kaldım.  Aceleyle kiyafetimi giyip çıktım, servisin peşinden deliler gibi koştum ve sonunda yakaladım. Yakalamak o kadarda zor olmadı sonuçta VAMPİRİZ.  Servise bindim tam yerime oturacakken yerimin dolu olduğunu gördüm, yerime başka biri oturunca vahşi bir vampir olabiliyorum. Sinirle sırtı dönük olan çocuğa tekme attım çocuğun  yere düşmesiyle kalkması bir oldu.  Yüzüme baktı yumruk attı inanmıyorum yumruk yemiştim fakat birşey yapamıyorum çünkü karşımda o vardı Roald. Geçmişimi mahfeden tatlı pislik...
Herkes şaşkındı çünkü normalde benim ona yumruk atarak ölene kadar vurmam gerekirdi ama...

Şoför'e DUR!!!  Diye bağırdım.  Durdu ama durmamasi gerekirdi filmlerde böyle olmazmı?
Servisten indim ve baya bi yürüdüm ayaklarım fena şekilde ağrıyordu, bir yere oturdum ,off çok yorulmuştum sonra aklıma bir fikir geldi ben vampir değilmiyim hızlı kosabilirdim lanet olsun çok sapsalim, bu nasıl aklıma gelmedi yolu yarilamistim bile.
Okula girer girmez herkes serviste olanları konuştuğunu duydum. Ne var yani yıllardır herkesin korktuğu vampire ,ezik bir vampirin yumruk atması aaaaa!!! ne kadar şaşırtıcı, dur gerçekten de tam dedikoduluk.

Bunların hepsini derste uyurken düşünüyordum.  Kapının açılma sesinden sonra oluşan sesizliği bozan o geçmişimdeki ses...

KARANLIK GEÇMİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin