Louis
"Pán Styles prosím nehnevajte sa namna ale nemám z toho všetkého dobrý pocit" povedal som mužovi za ktorým som bežal.
Pre rodinu Stylesových pracuje celá naša rodina už dlhé roky. Mňa si pod svoje krídla vzal Des Styles ale keď odovzdal svoju firmu synovi zostal mimo všetkého a ja som stratil prácu ako jeho práva ruka. Aj, napriek tomu spolu držíme kontakt teda naše rodiny.
Mám predsa len 18. Dovolenka pána Stylesa však netrvala dlho. Bulvár sa o jeho syna doslova bije. Harry Styles tak znie jeho meno.
Veľmi pekný chlapec s hnedými kučerami ktoré má vždy perfektne upravené. Nie ako moje hnedé vlasy,ktoré sa nedajú upokojiť a udržať ich v jednom tvare je úspech no aj ten trvá len pár sekúnd. Stačí slabší závan vetra a moje vlasy sú znova v tomto neposlušnom rozcuchu.
Namiesto očí má dve zelené smaragdy. Úplný opak mojich modrých očí,ktoré nie sú ničím zaujímavé. Obyčajná modrá. No a k tomu on vyzerá ako Boh sexu a ja?
Škoda slov.
"Louis Harry vie,že prídeme a varoval som ho aby sa k tebe správal slušne a profesionálne. Inak by sme neboli predsa najlepšia firma vo svojom obore no nie ?" Spýtal sa ma a ja som sa nervózne usmial predtým ako otvoril dvere do firmy s názvom Styles House.
Pamätám si na to kedy to bola iba malá budova s pár pracovníkmi v strede ulice a teraz? Harry Styles s tohto útulného miesta urobil obrovskú presklenú budovu s 46 poschodiami a pracovními miestami pre tisícky ľudí.
On vošiel prvý a hneď som ho nasledoval ja. Bolo mi ľúto sledovať ako sa tá útulná miestnosť v ktorej som sa nachádzal zmenila na miestnosť plnú blondínok s tonou make-upu na tvári oblečených v bielej blúzke ktorú mali rozopnutú pomaly až k bruchu a čierna úzka sukňa bola na moje pomeru až príliš krátka.
Pripadalo mi to ako nejaký bordel než slušne zariadená firma ktorá sa zaoberá výstavbou domov.
Des Styles alebo inak pán Styles to všetko prebehol pohľadom a bez jediného mihnutia oka začal kráčať k výťahu ktorý nás mal dostať do najvyššieho poschodia a zároveň aj k jeho synovi.
Rýchlo som prebehol k nemu a počkal som kým sa zavrú dvere a ja budem konečne na pár sekúnd v bezpečí.
Cítil som sa nesvoj vo svojom oblečení. Zdalo sa mi,že aj poslíček pizze,ktorý prišiel pár sekúnd po nás bol lepšie oblečený ako som teraz ja.
Voľný sveter vínovej farby a čierne upnuté jeansy ku ktorým som si obul červené konversy. Tým sa nedá nič pokaziť. Teda to bol môj názor pred pár minútami.
"Louis počúvaj môj syn nie je nadšený tvojim príchodom do tejto firmi a vôbec nie keď budeš jeho osobný asistent" povedal mi. Bože, mám chuť utiecť z toho výťahu alebo vyskočiť z okna len čo sa tam dostaneme.
"Chcem aby si mi podával hlásenia. Ak sa ti niečo nebude páčiť,ak budeš mať pocit, že to do firmi nepatrí alebo nebodaj sa niečo stane tebe okamžite mi zavoláš. Rozumieš?" Spýtal sa ma pán Styles naliehavo. "Samozrejme pane" povedal som mu.
Chcel mi ešte niečo povedať ale dvere na výťahu sa s cinknutím otvorili a mi sme vystúpili na poslednom 46 poschodí.
Hneď ako sa za nami zavreli dvere všetky páry očí sa otočili k nám. Mal som pocit,že som sa objavil v škole pre Barbie. Boli tu doslova desiatky blondínok a ja som len márne hľadal niekoho kto by aspoň trochu vytŕčal z davu asi ako ja.
S ešte menšou dušičkou som kráčal za pánom Stylesom modliac sa aby sa pomne tie blond Barbie nevrhli.
Keď jedna z nich vytiahla nožnice celá krv v tele mi úplne stuhla. Možno len chcela odstrihnúť papier ale ja som videl ako mi ich pichne do krku a ja vykrvácam na podlahe tejto firmi.
Bože, preháňaš to Louis. Mal by si prestať pozerať s Niallom tie horory. Ach ,kto vie čo robí leprikon. Určite leží na gauči a napcháva sa jedlom pričom pozerá animáky. Len ja idiot som súhlasil s týmto.
Bože Louis ty si vážne sprostý.
Z môjho premýšľania má vyrušil nadmieru naštvaný hlas Desať Stylesa. Radšej som už nepremýšľal nad mojím kamarátom a zároveň spolubývajúcim ale plne som sa venoval dianiu okolo.
"Určite je zase s mojím synom" mrmlal naštvaný. "Prosím?" Spýtal som sa ho zmätene. Kto je s vaším synom.
"Malá nás privítať Taylor osobná asistentka môjho syna Louis. Niekedy mi príde až príliš osobná" povedal dosť znechutene a prikázal mi prikráčať k stolu z bieleho mramoru na ktorom bolo počítač s ružovou myškou a za celým stolom ružová stolička.
Fuuuj.
"Čo mám urobiť pán Styles?" Spýtal som sa ho. Áno, telefonoval som. Veď som preňho pracoval ale absolútne som nechápal čo odomna očakával.
"Zavolaj môjmu synovi " prikázal. Poobzeral som sa okolo seba aby som našiel aspoň nejaký náznak po telefónnom čísle ktoré som k tomu potreboval.
Nakoniec som usúdil,že telefónne číslo ktoré bolo napísané na ružovom papieriku pričom sa v jeho pravom rohu nachádzalo srdiečko bude to pravé a číslo som vytočil dávajúc si k uchu ružový telefón. Ak, tu budem pracovať tá ružová pôjde preč!
"Pri telefóne Harry Styles budete si želať?" Spýtal sa ma chraplavý hlas a ja som nasucho prehltol. Ako môže mať niekto tak hlboký hlas?
Louis to zvládneš je to len jeden telefonát!
Zhlboka som sa nadýchol konečne rozhodnutý odpovedať.
"Volám vám z kancelárie vašej sekretárky pán Styles. Je tu váš otec a veľmi rád by s vami hovoril ale budete ho musieť pustiť dnu,keďže vaše dvere sa otvárajú z vnútra" povedal som mu.
"Kto si?" Spýtal sa ma. "Neviem že by sme si potikali pán Styles" povedal som mu.
"Vaše meno" povedal mi naštvaným hlasom. "Neviete si ho nájsť pán Styles?" Spýtal som sa ho s malým úsmevom na tvári.
Toto je ale zábava.
"Vyznelo to ako výsmech" povedal mi. "To ako to vezmete je len na vás pán Styles" povedal som mu "a otvorte prosím dvere váš otec má veľmi slabé nervy ale to aj vy však?" Spýtal som sa ho.
Bavilo ma robiť si z neho srandu. Možno bol majiteľ tejto veľkej firmi ale stále to bol rovnaký človek ako ja.
"Louis dvere sú otvorené poď už!" Vykríkol pomne pán Styles. "Takže Louis " počul som z telefónu.
"Dúfam,že budeš takýto výrečný aj umna v kancelárii" povedal mi a ja som zložil telefón z ucha keď sa ozvali pípanie na znak že hovor sa skončil.
Oops !
Ehm, Ahoj :)
Ja som na Wattpade nová a dúfam že,sa vám táto storka bude aspoň trošku páčiť.
Ja sa za chyby v kapitole ospravedlňujem. Dúfam že,ste žiadne nenašli :D
Áno viem som úplne vtipná ako Harry :/
No už vás nebudem zdržovať.
Vote ,Koment, Follow by bol fajn :)
17.( Takto sa budem podpisovať)
YOU ARE READING
Mr. Iresistible
FanfictionHarry Styles je majiteľom jednej z najväčších firiem na svete.Aj napriek jeho menu a toho čo dokázal je skôr známy svojimi sexuálnymi narážkami na svoje pracovníčky , ktoré sú iba blond a atraktívne. Ako to dopadne keď mu jeho otec Des Styles donesi...