Medya:Burak
Sabah uyandığımda yanımda uyuyan minnoş hocayı, abiyi her neyimse seyredip duruyordu. Uyurlen ve cıplakken çok tatlı görünüyordu. Bir dakika YUH ÇÜŞ OHA AMK SİKTİR FUCK çıplak lan bu. Kendi üstüme baktım. Hassiktir bende çıplaktım. Noluyor amk noldu lan dün gece benim en son hatırladığım tek şey içtiğim meyve kokteyliydi. Onun dışında bir şey hatırlamıyorum. Yaa fuck fuck fuck fuck fuck yaaa. Bu nasıl olur yarabbim sabır. Her neyse şuan yapılacak en mantıklı şey Burak uyanmadan kalkıp gitmek ve burada her ne yasandıysa burda bırakmaktı. Kalkıp giyindim ve her şeyimi toplayıp çıkıyordum ki kapının önünde açılmamış DUREX kutuları buldum. Burak görmesin diye onları da alıp odadan çıktım. Ve şu hayatta gözüm kapalı güveneceğim tek erkek olan Kaan'ı aradım. Kaan okulda bizim sınıfta. Benim en iyi arkadaşlarımdan biri. Onu aradım ve olanları anlattım. "Korkma o bir öğretmen en büyük günahı sen terleme diye üstünü çıkarıp uyumaktır" dedi. Bende "Haklısın galiba boşa Korktum galiba" dedim bir yandan sağ elimle ensemi kasırken. Kaana öpücükler yollayıp telefonu kapattım. Korkuyodum eğer o gece gerçekten bir şey olduysa ki umarım olmamıştır bu benim hayatımı etkileyebilir. Neyse şimdi bunları düşünmemem lazım anneme de sızdım Canan gilde kaldım dicem. Napayım artık. Eve geldiğimde tahmin ettiğim gibi annem deli gibi bağırdı. "Tüm gece seni bekledim nerdeydin nereye gittin" falan filan. Anneme "Anne sakin ol içkiyi biraz fazla kaçırınca Burak Abi beni de Cananla beraber Cananların evine bıraktı orda kaldım gece" dedim. Rahatlamıştı. Bende o rahat olduğu için mutluydum. Yukarı çıktım. Kıyafetlerim arasından seçim yapamayınca elime gelen bir elbiseyi giydim. Bugün Cumartesi olduğu için bugünü Kaanla dışarda geçirmeye karar verdik sinemaya falan gidip yemek yiyeceğiz. Elime açık mavi askılı ve mini bir elbise geldi. Hemen giyindim. Elbise vücudumu sarmadıgı için salaş bir hava veriyordu ve gerçekten bana da çok yakışmıştı.
Kaan bana mesaj atar atmaz aşağı indim. Yanağımdan öptü ve "Durağımız sinema filmimizin adı da "PASSENGER" dedi. Filmi izledik çok güzeldi. Yemeğimizi de yedik. Ben her zamanki gibi çok oburdum. Yemek de yendikten sonra benimle beraber biraz alışveriş yapıp beni eve bıraktı. Kaanı çok seviyorum bugün de beni çok eğlendirdi.(3 ay sonra)
Bu aralar çok fazla midem bulanıyor başım dönüyor ağlıyorum zırlıyorum.
Emre ile ilişkimiz yarım yamalak bozuldu. Canan ve Metin çok sık beraber olmaya başladılar. Bende anlamıyorum ama Cananı ne zaman arasam nefes nefese "kapat Metinleyim ben seni daha sonra ararım öptüm" replikleri oluyor. Bu olay çoğunlukla sinirimi bozduğu için Canan'ın aklı başına gelene kadar Kaanla takılmaya karar verdim. Kaanı gerçekten inanılmaz seviyorum. İyiki var lan;) Haa bir de bizimle takılan Uğur ve Berna var. İkisi ikizler. Onlar da iyiki var. Uğur böceğim ve catlagım onlar benim. Cananı da çok seviyorum ama Metin ile olan ilişkisi artık sinirlerimi bozmaya başlamadı değil. Ama olsundu aklı basına gelir zaten😉
Ben tam bu düşüncelere dalmışken arkamdan bir el hissettim. Arkamı döndüm ve birde baktım Emre. Aaaaa çok mutlu oldum şuan. Bana "Konusacaklarımız var gel" dedi. Onu takip ettim. Okulum kuytu bir köşesine beni götürdü ve "Son zamanlarda iştahın açıldı ota boka ağlıyorsun kusmaların bitmiyor noluyor kiminle birlikte oldun da hamilesin lan sen" deyip hışımla bağırdı. Elini kaldırdı tam bana vuracakken kolu havada durdu. Burak Abi arkadan Emre'nin kolunu tutuyordu. "Bir kıza bağırıp vurmak hemde okul içerisinde yürü benle müdüre irem sende gel bir elini yüzünü yıkarsın" dedi. Dediğini yaptım. Emre içeri girdi ve Burak bana tam bir şey soylicekken çok utanç verici bir şey oldu. Buragın üzerine kustum😭. Bana bakıp "Hadi sen revire git dersiniz bana zaten bende yanımdaki yedeklerle üstümü değiştirim. Şurayı da temizletirim" dedi. Koşarak ve ağlayarak revire gittim ve revirin kurduğu tek cümle
"Git eczaneden bir gebelik testi al ve yap büyük ihtimalle gebesin" dedi. Okuldan ağrı kesici alacam diye çıkıp gidip testi aldım. Testi çantamdan çıkaramaya korkarken Burak yanıma gelip "Selam... " deyip devam ettirirken sözünü kesip "O gece eğer bir şey yaşandıysa bugün bununla belli olacak" dedim bir yandan testi gösterek. Burak da "Tamam bende geliyorum çabuk geç yap"dedi. O kapıda beklerken bende tuvalette testi yapıyordum.
Testi yaptıktan sonra gözümü yavaşça açıp sonuca baktım ve hayvan gibi bağırdım. "BU NASIL OLUR AMK!!! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Seni İstiyorsam
ChickLitBir kız var henüz 17 yaşında ismi de İrem AKIN birde ondan yaşça büyük bir öğretmeni var o da 25 yaşında ismi Burakhan CAN Burak her nasıl olduysa İreme aşık oluyor ve hikaye tam olarak burada başlıyor Deniz Kolejinde geçecek minik bir kıvılcımla ba...