Fura volt hogy este nem támadott meg Ryan de azért örülök neki.
Megreggeliztünk és szemet szúrt hogy Múzsa a lábán áll. Megpróbáltam elterelni róla a figyelmet de nem nagyon sikerült.
-A lovad a saját lábán áll nen nézzük meg a sebet?
-Nem hinném hogy kéne már tuti jobban van nem kell aggódni.
-Én azért megnézem biztos ami biztos.
-Nem kell nem rég néztem meg már nem annyira rossz.
-De kíváncsi vagyok rá hogy néz ki a seb.
-Ahh... De makacs. -motyogtam magamba.
-Hé ezt nézd nincs semmi baja eltűnt a seb.
-Azta tényleg de hogyan? -bevallom magamnak hogy pocsék színész vagyok szó al ha ezt beveszi akkor ő egy balfék.
-Én ezt nem értem.
-Ne aggódj én sem. -Ezek szerint ez a gyerek nagyon vak hogy nem veszi észre rajtam. Pedig biztos látszott rajtam hogy ideges vagyok és pocsék színész. -De jól van a lába na mehetünk haza.
-Várjál honnan fogjuk tudni melyik a helyes út?
-Megérzés na gyerünk.
-De...
-Csak bízz bennem.
Felnyergeltük a lovakat összeszedtük a cuccokat és elindultunk.
-Figyu menj elől és csak menj egyenesen mindjárt mondom tovább. -adtam ki a parancsot majd az iskolára gondoltam és utána arra hogy kb. hol lehetünk. Majd egy kereszteződéshez értünk.
Gyorsan megnéztem a térképet majd mondtam hogy jobbra.Kb. 3 óra alatt visszaértünk. Többiek még sehol nem voltak. Ők még egy napot ott lesznek az erdőben.
Leszereltük a lovakat majd bevittem Múzsát a boxába kicseréltem rajta a kötést majd lefektettem hogy úgy látszódjon mintha sebes lenne.
Egyszer csak Vanessa jelent meg az istállóban és hozzánk rohant.
-Sziasztok ugye jól van mindenki? Beszéltem Davevel és mondta hogy Múzsa megsérült hogy jutottatok vissza?
-Az úgy volt hogy... -kezdte Kristóf de oldalba böktem jelezve hogy majd én beszélek.
-Tehát Múzsa megsérült és arra járt egy ismerősöm és vissza hozott minket. Csak ennyi.
-Értem örülök hogy jól vagytok Katie neked viszont lassan elkéne kezdened az edzéseket az olimpiához. Délután 2-kor a fedelesbe és ne késs.
-Rendben. -válaszoltam Vanessának majd a nyergesbe mentem Múzsa kajájáért.
-Miért hazudtál Vanessának? -kérdezte az ajtóban állva Kristóf.
-Csak, nem a te dolgod.
-Mond már el.
-Emlékszel múltkor mi volt amikor megismerkedtem a bátyámmal a versenyen?
-Igen.
-Akkor ne feszegessük a témát majd elmondom ha jónak látom.
-Igazad van majd ha jónak látod.
Elvittem Múzsának a kaját majd megkerestem Willt.
-Szia Will lenne egy perced?
-Persze mondjad.
-Gyere ezt inkább a nyergesbe négyszemközt.
Bementünk a nyergesbe majd elkezdtem mondani amit akartam.
-Te emlékszel még anyáékra?
-Sajnos nem valami emlékezet kiesésem lett a baleset során.
-Mi van ha mégsem haltak meg?
-Kizárt hogy túléltek volna egy ilyen balesetet.
-De mi is túléltük.
-Ez igaz.
-Sok ember látta is hogy csak mi voltunk a kocsiba amikor hívták a mentőket. És érzem a hogy élnek.
-Mire akarsz ezzel kijukadni?
-Hát például ott van Múzsa csak a sebére koncentráltam hogy minél hamarabb meggyógyúljon erre megérintettem a sebet és eltűnt a ló meg sokkal fittebb volt mint bármikor máskor.
-Azta akkor te tudsz így gyógyítani?
-Hát ja valami olyasmi. Amúgy nem tudom mit csináljak.
-Ezt hogy érted?
-Hát hogy szeretem Kristófot csak nem tudom hogy ő szeret e engem.
-Szerintem olyannal járj aki önmagadért szeret.
-De nem mondtam el neki.
-Tudom de ha jártok akkor ne legyen titkotok egymás előtt.
-Mi?
-Ezt úgy értem hogy lehet hogy az elején majd járni fogtok csak hogy majd egy idő után mást fog szeretni de te közben elmondod neki a titkod és utána már csak azért fog szeretni.
-Igaz lehet hogy el kéne őt felejtenem.
-De az osztályodban még ott van Dave ő tök jó fej és láttalak már titeket együtt és sokkal jobban összeillesz velem mint azzal a tökkelütöttel.
-Lehet. Amúgy mi volt Varázzsal?
-Egész szépen ment egy két akadály után megbakolt de ügyes lovad van. Na én megyek órára és ne feledd csak annak mond el akiben tényleg bízhatsz.
-Rendben. Köszönöm. -majd köszönés képpen megöleltem.Fél kettőre lementem az istállóba megcsináltam Varázst majd mentünk a fedelesbe.
Vanessa és Mr. Duran ott állt a pálya közepén és gondolom rám vártak.
VOUS LISEZ
Legenda És Szerelem
Roman pour AdolescentsA 15 éves Katie Diamond egy tehetséges díjugrató akinek minden álma bekerülni a lovasakadémiára. Aztán beköszönt az életébe az első szerelem és vele együtt egy titok ami felforgatja az egész életét.