Jin İle Hayal Et

3.8K 79 24
                                    

5 hafta... Jin ile olan beraberliğiniz 5 hafta önce bitmişti. Seni çok üzmüştü. Ağıza alınmayacak şeyler söylemişti. Sırf okulda ki o çocuk seni zorla öptü diye. Sen ona bunu açıklasanda o sana inanmamıştı. Olan şeyler aklına gelince yanaklarından bir damla yaş süzüldü. Sana küfür etmişti. Sana 'her şeyim' kelimesi dökülen dudaklarından, 'değersizin tekisin' kelimesini duymuştun. Bu... Bu çok acı vericiydi. Nasıl olurda başkalarına inanıp sana inanmazdı. Yerde duran pembe ayıcığı alıp ona sarıldın. Bu Jin'in en sevdiği oyuncaklarından biriydi. Onu sana vermişti. 'Ben yanında olamazsam ona sarılırsın' demişti. Ayıcığa bir öpücük kondurup mutfağa gittin. Masanın üstünde duran hapları yanına aldın. Odana çıkıp kağıt ve kalem aldın. Salona geri dönüp koltuğa oturdun ve kağıt ve kalemi alıp yazmaya başladın.

Jin seni çok seviyorum ama...  Ama bana dediğin şeyler aklıma geldikçe sanki kalbimi söküyorlar gibi oluyor. Nolur kızma bana. Nerden bilebilirdim ki o çocuğun beni öpeceğini? Sana veda edeceğim aklıma gelmezdi. Beni affet Jin iyi bir anne olamadım. Çocuğumuzu alıp götürüyorum senden. Onun bir suçu yoktu belki ama annesi hakediyordu. Karnımda ki bebeğimizden bile haberin yoktu. Sana söyleyecektim. Ama izin vermedin. Üzgünüm Jin...  Çok üzgünüm...

Masadaki hapları alıp içtin ve ayıcığı yanına alıp koltuğa uzandın. Karnını okşayıp "Sen de affet beni tamam mı anneciğim." dedin. Ve ağlayarak ölümü bekledin...

SUPRİSE BİR BÖLÜM SONU OLDU. WOW YAZARKEN AĞLADIM. SONRA Kİ BÖLÜM SUGA OLACAK.

♡BTS İle Hayal Et♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin