25

1.8K 160 13
                                    

Kyungsoo: Sanırım düşündüm.

Kai: Pekala,tam bir haftadır düşündüğün şeyi artık benimle de paylaşır mısın?

Kyungsoo: Seni ancak bir şekilde affedebilirim.

Kai: Ne? Hemen söyle vakit kaybetmeden yapayım.

Kyungsoo: Benimle buluşmanı istiyorum.

Kai: N-neee?

Kyungsoo: Duydun işte. Seninle konuşmaya ancak benimle buluşup, kendini gösterdiğin zaman devam ederim.

Kai: Ama Kyungsoo seninle anlaşmıştık. Ben hazır oluncaya dek beni bekleyecektin.

Kyungsoo: O anlaşma senin bana yalan söylediğini öğrenmeden önceydi Kai. Şimdi sana şartımı sundum. Ne diyorsun,kabul ediyor musun?

Kai: Ben kabul etmek isterdim ama Kyungsoo edemem ki. Ben hazır değilim. Senin karşına çıkmak için cesaretim yok ama sen beni anlamıyorsun.

Kyungsoo: Hayır ben seni anlıyorum Kai. Anladığım için bu kadar zaman bekledim. Istesem seni bulabilirdim bunu sende biliyorsun ama yapmadım. Ancak artık sabrım kalmadı. Ne zamana kadar benden kaçacaksın?

Kai: Bilmiyorum ama bana biraz daha zaman vermen lazım Kyungsoo.

Kyungsoo: Ben sana yeterince zaman verdim Kai. Şartımı da söyledim. Bundan sonrası sana kalmış.

Kai: Tamam ama bana bir hafta daha ver olmaz mı? Bir hafta sonra bugün seninle buluşacağım.

Kyungsoo: Eğer doğruyu söylüyorsan sana bir hafta veririm Kai.

Kai: Doğruyu söylüyorum Kyungsoo. Bu bir haftada kendimi cesaretlendirip seninle buluşacağım.

Kyungsoo: Tamam o halde bir hafta sonra buluşacağız Kai. Kendini buna iyi hazırla. Yeri ve saati bana mesaj atarsın.

Kai: Tamam Kyungsoo. Teşekkür ederim. Bana şans verdiğin için.

Kyungsoo: Bu şansı hak edip etmediğini haftaya göreceğiz.

Kai: Pekala kendine iyi bak.

Kyungsoo: Sende öyle.

Evett artık hikayeyi biraz hızlandırmaya karar verdim. Hikaye nasıl gidiyor sıkıldığınız kısımlar  var arkadaşlar🙈🙈

Düşman Hattı (Kaisoo texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin