İlk kitabımız benim şu an okumakta olduğum bir kitap olan "Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu" olsun.
Öncelikle ben bu kitabın 269. sayfasındayım. Yani yarısını biraz geçtim. Daha kitabı bitirmeden yorum yapmak ne kadar doğru bilmiyorum ama eğer düşüncelerim değişirse bölümü de değiştiririm.
Kitap yorumu:
Öncelikle ben bu kitabı çook büyük beklentilerle aldım. Çünkü internetteki yorumları okuyunca kitabı daha okumadan aşık oldum diyebilirim. Alır almaz da hemen okumaya başladım. Ama ilk bölümlerde kitabın benim beklentilerimi karşılamadığını fark ettim. Bunun nedeni de dediğim gibi kitaptan çok beklentimin olmasıydı.Hatta az daha aldığıma pişman olma evresine geldiğimi bile hatırlıyorum.
Ama sonrasında kitabı okumaya devam edince gerçekteen çokk güzel bir kitap oldugunun farkına vardım. Ve kitabı her sabah ve akşam büyük bir zevkle okumaya devam ettim. Hala da ediyorum.
Yani şu ana kadar kitabı çok beğenerek okudum. Sonrasında ne olur bilmem ama ben geri kalan kısmınında çok güzel devam edeceğini düşünüyorum. Üstelik yazarın anlatış tarzı, betimlemeleri de çok hoşuma gitti.
Fazla uzatıp sizi sıkmak istemiyorum. Kitabı çook beğendim herkese de almasını tavsiye ediyorum.
Kitabın Konusu:
Kitapta bir kız karakterimiz var. Adı Amy.Amy'nin 3 ay önce babası ölmüş ve annesi de başka bir ülkeye taşındı. Ve kızını da oraya çağırıyor.
Birlikte gelmeleri için eski bir arkadaşının oğlu Rager'ı yönlendiriyor.
E haliyle Amy yıllardır görüşmediği biriyle yolculuk yapmak istemiyor. Ama annesini kırmayarak kabul ediyor.
Normalde annesi takip edecekleri rotayı, kalacakları otelleri ve her şeyi ayarlıyor. Fakat Amy ve Rager kendilerine ayrı bir güzergah çiziyorlar. Ve gidecekleri yere Amerika'yı turlayarak gitmeye karar veriyorlar.
Ve kendilerini serüven dolu bir yolculukta buluyorlar.
(Roger'ın eski kız arkadaşı da işin içine girince olaylar daha matrak bir hâl alıyor.)
Kitabın Yazarı: Morgan Matson
Yayınevi: Ephesus Yayıncılık
Kitabın Türü: Mizah diyebiliriz. (Gerçekten komik bir kitap. Okurken tebessüm ettiğimi, hatta kahkaha attığımı hatırlıyorum.)
Fiyatı: Ben 19 TL'ye aldım. Ama başka yerlerde daha pahalı ya da ucuz olabilir bilmiyorum.
Sayfa Sayısı: 457 (Sondaki reklamlar ve dipnotlar hariç. Kitabın tam olarak bittiği yer.)
(Kalınlığı Şöyle:)
(Kitabın iç kapağı:) (ben iç kapağını çok çok beğendim.)
Ayrıyetten notlar:
Kitap asla sıkıcı ve anlaması zor değil ayrıca sadece yazılardan oluşmuyor.
Hatta böyle resimli yerler bile var.
"Rager'ın çalma listesi" isimli böyle birden çok şarkıdan oluşan bir sürü şarkı listeleri var. Ve benim gibi şarkı dinlemeyi sevenler için çok güzel bir şey bence.
Son olarak not: Bölümlerde kullandığım resimler bana aittir.(Bu sefer gerçekten son :d) ↓
•Benim okumamı istediğiniz, okuyup memnun kaldığınız, tavsiye ettiğiniz, kısacası sormak veya söylemek istediğiniz her şeyi yorum olarak yazabilirsiniz. Mesaj da yazabilirsiniz fark etmez :d
:)) Kalın Sağlıcakla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kitap Kurdunun Günlüğü
RandomMerhaba! Ben bu kitapta sizlere okuduğum, okumakta olduğum kitapları gösterip onlar hakkında bilgi vereceğim, görüşlerimi, tavsiyelerimi söyleyeceğim. Umarım keyifle okursunuz...