6

12.3K 394 14
                                    

Seline tam yaklaştım ki telefonum çaldı. Çalması iyi oldu sanırım O fff bilmiyorum . Telefonum çalınca Selin uzaklaştı benden . Telefonu açtım konuşmaya başladım konuşmam bittikten sonra Selin e dönüp,
-Beni şirkete bırakır mısın? Dedim oda kafasını evet anlamında salladı ve arabayı çalıştırdı. Beni şirkete bırakıp gitti . Şirkete girdiğimde asistanım yanıma geldi ve toplantı olduğunu söyledi hemen toplantının olduğu salona girdim . Herkes toplanmıştı. Konuşmaları için izin verdim.
-Toprak bey girdiğimiz ihaleye sizin düşman olduğunuz şirkete girmiş ve almadan cekilmeyeceklerini belirtiler , sizin cekilmenizi bekliyorlar. Ben bunları duyunca sinirden elimde  tuttuğum kalemi kırdım. Kalemin parçaları elimi kesti , asistanım elime hemen peçete getirdi.
-Mert bu zamana kadar onların ne niyetli olduğunu tüm şirket biliyor nasıl haberi oldu ve ihaleye katıldı, nasıl daha önceden haberiniz olmaz , gizli ihaleden onun nasıl haberi oluyor , dedim sinirle.
-Haklısınız Toprak Bey ama biz nasıl gizli tutmaya calistiysak onlar bizden daha gizli tutmuş üzgünüm, derdemez ben sinirle ayağa kalktım,
-Bu sorunu halletmek bana düştü o zaman oyle mi şu 2 ayda şirketi boş birakmamla rakip şirketle aynı ihaledeyiz beni ne duruma soktugunuzun farkında değil misiniz ? , dedim ve sinirle odadan çıktım. Şirketteki arabalarimdan birini alıp sürmeye başladım. Geldiğimde sinirle odasına girdim Emirin (Kaan Urgancioglu),  Beni gördüğünde şaşırmadı tahmin etmişti sanırım.
-Ooooo can düşmanım Toprak gelmiş , dedi pişkin pişkin gülerek elimi fark edince, noldu eline yine zarar vermissin sen kesin ihaleye sinirlendim demi Toprak sen cekileceksin ben değil.
-Ben ne zaman bir şey yapsam su koca burnunu sokmak senin hoşuna gidiyor demi haaa neden yapıyorsun bunları neden?
-Duru yu elimden alan sen değil  misin lan nasıl sana düşman olmayayım o senin yüzünden öldü senin yüzünden.
-Benim yüzümden ölmedi.
-Kendin bile dediğine inanamiyorsun ben mi inanacagim dediğine, dedi. Benim ellerim titremeye başladı. Toprak şunu unutma sana mutluluk gelmemesi için elimden geleni yapacağım sen mutlu olma diye her şeyi yapacağım bebeklerine ve özelikle bu ara çok yakın olduğun bakicina dikkat et heran ölebilirler , dedi.
-Böyle birşeyi sakın yapma sakın seni doğduğuna pişman ederim
-Nasıl olacakmış o desene bi benim kaybedecek birseyim yok ama senin 3 tane canın var Duru nun yerini o kız alırsa bedelini öder Toprak kimse Duru nun yerini alamaz .
-Asla öyle birşey olmayacak bunu sende biliyorsun.
-Emin misin seni her gün takip ettim ben ,o kız hep yanındaydı onunla guluyordun o seni mutlu ediyo,sana bastada dediğim gibi mutlu olmaman için elimden geleni yapacağım sanırım kurban listemde ilk o olacak .
Emirin yakasından tutarak konuşmaya başladım.
-Eğer Seline birşey yaparsan seni kendi ellerimle öldürürüm,  DUYDUN MU !
-Ahh Toprak suan sana öyle acıyorum  ki anlatamam.
-Asıl ben sana acıyorum Emir bu zamana kadar sevginin ne olduğunu bile bilmiyorsun kendine hiç şans vermedin ki yazık sana , dedim ve sinirle odasından çıktım. Arabaya bindiğimde sinirle direksiyona vurdum ve bağırdım.

Bu bölüm kısa oldu üzgünüm 😢

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin